Jurnal Israelian, 90, 1 Mai 2024


Foarte bună și această ediție a revistei editate de prietenul nostru Adrian Grauenfels, poet, traducătorși editor. Îmi plac foarte multe contribuții, dar am o slăbiciune pentru cele două articole cu dimensiune autobiografică ale lui Adrian, editorialul și SECOLUL XXI – naşterea şi metamorfoza unor reviste postmoderniste, despre publicațiile pe care le-a editat Adrian de-a lungul anilor. Dar tot e de citit, iar ce nu e de citit, e de privit, doar știm cu toții cum ilustrează Adrian o publicație! În ce mă privește, îi mulțumesc pentru preluarea unui poem la care țin. Lectură plăcută. De aici, poate fi descărcat numărul în format pdf

( https://www.jurnal-israelian.com/_files/ugd/62b9aa_8aa4a2b58fbf427c815b64652c734e7b.pdf )

Iar aici poate fi citit în format Calameo

( https://www.calameo.com/read/00107378777e4449c3f10 )

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Jurnal Israelian, 90, 1 Mai 2024

  1. Emil zice:

    IInteresant cum atractia numarului apare din toate contributiile, incepand chiar cu sentimentul minunat al editorialului, cand nu exista curent, electric, dar exista socialitate fireasca, exista viata, simpla, nu ecva enorm, dar exista traire, era o viata, trecand prin chestiuni de care nu am auzit pana acum. Dar toate astea eu le simt cum se invart ca nise planete in jurul chestiunii nucleare.

    Nu doar ca mi se pare firesc, daca este asa (si nu doar imaginatia mea mai particulara), dar merita efortul unui proces de gandire. Pentru ca nuclearul nu mai este o gluma, a devenit un soi de bambilici pentru unii, dar este nimic mai putin serios decat insasi interogatia despre sensul vietii. Pentru cine si-o pune, intrebarea asta fundamentala, vreau sa zic.

    O sa o citesc cu mare atentie.

    Apreciat de 2 persoane

Comentariile sunt închise.