Cercul Poeților Apăruți (6) – Claudiu Dumitrache: Împlinit


Tînărul nostru prieten poet și muzician n-a mai mai apărut de ceva vreme aici, de la versiunea finală a amplului și excelentului poem Slujitorii lui Apollo. Revine azi, cu un poem din zona celor din volumul de debut, care joacă cartea naivității, cu care și-a făcut și intrarea în Cerc de altfel…


Împlinit

Fost copil până mai ieri,
Mi-amintesc – visam averi.
Douăzeci – așa-m-știut,
Oamenii – ei toți se duc…
Pier dorințele și ura,
Secretele și minciuna.
Ce rămâne pentru alții,
Să se bucure toți frații,
E doar gândul cel mai bun,
Un iluminat de drum.
Țări, oceane ș-anotimpuri,
Bucurându-mă de sit-uri,
Însoțit de Mihail,
Muzică, dar și de vin,
Căutându-l pe Socrate,
Lăcrimat-am căi ferate.
Și cântând, țipând la mine,
M-am izbit sărman de Tine.
De un basm cu Dumnezeu,
În copilărie, eu. 

Tâmplele s-au mai mărit,
Fruntea s-a mai încrețit.
În apus și răsărit,
Împlinit cânt, împlinit.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Cercul Poeților Apăruți (6) – Claudiu Dumitrache: Împlinit

  1. Claudiu Dumitrache zice:

    Va multumesc pentru publicarea acestei poezii!
    Este scrisa la inceputul lunii martie (2021), dupa o lunga perioada in care nu am scris poezii.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Se poate și cînta.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Radu Mârza zice:

    Foarte fain, ca de obicei. Căutându-l pe Socrate,/Lăcrimat-am căi ferate. 🙂

    Apreciat de 2 persoane

Comentariile sunt închise.