Rockul brazilian, pana de net, tipul de la cablu, fără a uita de internetcafe…


Am dormit mai mult astă-noapte, la trezire mă simțeam chiar bine, mi-am băut prima cafea, am deschis netul, am răspuns la niște mailuri și comentarii de pe blog, mă pregăteam să postez despre rockul brazilian și, pac!, pană de net. Am încercat să sun la deranjamentele RDS/ RCS, n-am reușit vreo două ore, am rugat un prieten, el a reușit, am primit un sms de la firmă că e defecțiune în cartier și mă anunță cînd se rezolvă. Am terminat de citit romanul lui Houellebecq, deși voiam să mai lungesc lectura, am reluat recitirea „portretului din tinerețe” al lui Joyce, am mîncat, dar m-am săturat de lectură și am ieșit după un internet cafe. Am constatat că nu mai există așa ceva, cel puțin nu în cartierul meu. Pe scări, la etajul al doilea, un tip de la cablu lucra la cutia de distribuție a etajului, cu o altă cutie plină de becuri roșii care sclipeau. De altfel, simpatic și amabil. L-am întrebat dacă e mort internautic tot cartierul și mi-a spus că este vorba despre blocul meu, ceea ce nu mă miră, dacă mă gîndesc la cum se adună norocul în vremea din urmă! Bun, m-a asigurat să va fi gata azi, ceea ce sper să se împlinească. Scriu asta de la un computer prieten, înainte de a merge la aniversarea cumnatului meu. Cînd ajung acasă, postez și rockul acela brazilian…

dscn2364

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Rockul brazilian, pana de net, tipul de la cablu, fără a uita de internetcafe…

  1. Fercu zice:

    Petrecere faină!

    Apreciat de 1 persoană

  2. ontelusdangabriel zice:

    prog rock from brazil// apocalypse se cheamă trupa braziliană-i e sorgintea/ două mii trei dădu albumul ce rockerilor le luă mintea/ refúgio începe tare symphonic prog de mare clasă/ instantaneu îți cade fața prejudecățile-s sub masă

    Apreciat de 1 persoană

  3. Dana (Mara) zice:

    Proba de microfon! Iaca si acest articol din evz.(sper ca este ziar public si putem face referiri la el) care ne spune ca a aparut si celebra pagina 2 din Listele lui Hodor…Oare o fi adevarata sau este falsa? Asa ar trebui sa sune intrebarea pe care mai avem voie sa ne-o punem in urmatorii ani si la atit ar trebui sa se limiteze opinia publica a se intreba, conform noii politii a net-ului. Altfel cine stie cum se mai interpreteaza!
    https://evz.ro/brigadierii-securitatii-cum-a-ajuns-istoricul-lucian-boia-subalt.html?v=347635&page=2

    Apreciază

  4. Dana (Mara) zice:

    Rev. 22 mai asteapta inca un raspuns „oficial” de la SIE sa desecretizeze pagina cu pricina, iar puzderie de editorialisti colaboratori la rev. 22 si Contributors considera ca este normal. Dubla masura evidenta, dar se pare ca pe nimeni nu intereseaza cu adevarat, toti se concentreaza pentru a-si broda cit mai multa activitate la CV-urile impresionante si la carierele universitare.
    Mai bine ne concentram pe muzica si rock – daca ieri a fost bine sa avem incredere si in ziua de miine:

    Apreciat de 1 persoană

  5. Virgil Cosma zice:

    Iaca Liviu, și Andronic te confirmă în cele spuse despre Liiceanu. Dar pe el, securist notoriu, dl filozof nu cred că-l va da în judecată.
    EvZ a mai publicat despre legăturile GDS/22 cu DIE și nu numai:
    https://evz.ro/brucan-walter-roman-grup-dialog-social-liiceanu-plesu.html
    și
    https://evz.ro/gds-fondat-de-andrei-plesu-si-gabriel-liiceanu-impreuna-cu-un-a.html?fbclid=IwAR3x5OtARpJrYLR1AqBv9cXR3B985vp-BZVG3XIYBZj94cl6gkFOWPP_gaw&v=347635&page=2

    Apreciat de 1 persoană

    • Bun, au si mute gogomsnii, e un amestec de adevaruri si minciuni, mai mult minciuni. Soros agent ungur e de coma. Nu e injurat la noi cit e injurat acolo. Sint mai degrasba atent la doceumete, darca nu-s false…

      Apreciază

Comentariile sunt închise.