Vasile Ernu și-a adus „Bandiții” la Iași!


dsc01813

Este vorba, desigur, despre volumul Bandiții, al doilea din Mica trilogie a marginalilor, recent apărut la editura Polirom. Volumul a fost lansat în această seară, începînd cu ora 18,  la pub-ul Beer Zone de pe Lăpușneanu. Sînt și bandiții, însă în carte, în culori și în mărime naturală, așa de bine îi pictează Vasile în cartea sa. După Sectanții, volum apărut anul trecut, acum Bandiții. Poate pe la anul pe vremea asta citim și al treilea volum! Invitații lui Ernu au fost Iulian Bănilă și Pavel Lucescu. Actorul și regizorul Ion Sapdaru a citit din carte. Atmosfera caldă spre electrizantă, lume atît de multă că nu aveai loc să arunci un ac, deși pub-ul nu e deloc mic! Plăcut, foarte plăcut… Vasile Ernu este, alături de Costi Rogozanu, Victoria Stoiciu, Alex Cistelecan, Alex Matei ș.a, unul dintre cei cîțiva tineri autori de stînga pe care îi citesc cu interes și plăcere. Cu infinit mai multă plăcere decît pe tinerii neoconi aliniați înliniedreaptă! Eu nefiind de stînga. Bun, eu nu sînt nici de dreapta, iar centrul politic știm cu toții că nu există!

dsc01819

dsc01812

dsc01814

dsc01815

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Vasile Ernu și-a adus „Bandiții” la Iași!

  1. mihaidg zice:

    ma bucur pentru voi

    Apreciat de 1 persoană

  2. d.p. zice:

    am avut ore, dar am invoit trei studente doctorande pt. a merge la aceasta lansare.
    nu erau din Moldova, dar mi-au spus ca vor sa mearga din prietenie pentru Vasile Ernu !

    Apreciat de 1 persoană

    • Cred că erau acolo, era o aglomerație cum n-am văzut de multă vreme la o lansare!

      Apreciază

    • DanutM zice:

      Multumesc eu in numele uneia dintre ele, LigiaC. I-a priit experienta. Si bereaa.

      Apreciat de 1 persoană

      • d.p. zice:

        Spuneti-i domnisoarei Ligia Crut sa imi expedieze un mail, ca sa ii pot trimite subiectele discutate cu ceilalti colegi, in timpul in care a fost la lansare, va rog ! A terminat facultatea la Bucuresti si nu am adresa (intotdeauna, le ofer studentilor doctoranzi, pe hirtie, programa analitica si are acolo adresa mea de mail). Putin, cit am interactionat, mi-a faccut cea mai buna impresie din an.

        Apreciat de 1 persoană

  3. DanutM zice:

    A republicat asta pe Persona și a comentat:
    Domnul Liviu Antonesei despre lansarea de la Iasi a ultimei carti a lui Vasile Ernu, pe care am savurat-o impreuna cu o bere scotiana neagra, numita The March of the Pinguins. V-o recomand cu placere (nu puteam spune cu ‘caldura’, ca e bere, nu vin fiert), alaturi de carte, pe care abia astept s-o ingurgitez. Sa fiti sanatosi! Si sa ne traiasca Vasea, ca pre multi ii enerveaza, si la stinga si la dreapta; asa cum se si cuvine.

    Apreciat de 1 persoană

  4. Vitalie Vovc zice:

    E bine ca exportam si din astia, in format de hârtie, închisi între coperte 😉 !

    Apreciat de 1 persoană

  5. d.p. zice:

    am postat si acest comentariu de mai multe ori pe FB !
    dar am vazut la altii poze f. frumoase cu Ion Sapdaru, acest actor urias..

    Apreciat de 1 persoană

  6. d.p. zice:

    dar pe Sorin Cucerai nu-l agreezi, nu-l citesti ?

    Apreciat de 1 persoană

Comentariile sunt închise.