Happy Thanksgiving!


ziua-recunostintei-39249x1024

Happy Thanksgiving! Mai întîi, lui Philip Andrew și lui Nicholas Arthur, Andreei-Ioana și lui Andrei-Ioan, apoi prietenilor mei din USA, Canada și alte locuri în care mai rezistă obiceiul recunoștinței și, după aceea, desigur, tuturor celor care mai cred că recunoștința este o valoare adevărată…Bucurați-vă cu toții, dragele mele, dragii mei.

happythanksgivingday_50324600

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Happy Thanksgiving!

  1. Virgil zice:

    Multumesc. Precizare in Canada Thanksgiving a fost cam acu o luna (undeva la inceputul lui Octombrie ) . Acu este doar in state. Nu cred ca e rau sa-l sarbatorim de 2 ori 🙂
    PS Thanksgiving in Canada a fost pe 10 Oct

    Apreciat de 2 persoane

  2. Angelica Butnarasu zice:

    Te inseli, Liviu, eu chiar sarbatoresc Ziua Recunostiintei, de 7 ani, ne adunam ,mai multi8 persoane, fiecare aduce cite ceva, da Curcanul prieteniei il gatesteo prietena medic posesoare a unei vile impozante cu trei dulai albi hasky cu priviri albastre de otel, doi maidanezi reformati cu unghiile facute, si doua mite birmaneze extrem de tifnoase…Ei, si anul trecut, prietena mea a patit un accident mai ciudat, si eu, pentru prima oara a trebuit sa ma canonesc pi la bucatarie, cu curcanul.Vecinul ia aplicat o corectie D-nei Doctor cea cu nasul pe sus, care de-abia ii raspundea ‘ na ziua, din virful buzelor , cu gura punga, asa ca i-a plasat in fata portii o cutie de caton avind in ea o piatra grea, de riu, pe care o carase special pentru actiunea asta…si cum spuneam, doamna i-a tras un sut cutiei aparent inofensive, cu toata credinta ca i-o trage vecinului , intre picioare, asa, ca intre megiesi…ala, statea la pinda, sa vada efectul…Evident ca a tras un racnet de fiara, si-a betegit degetul cel mare, l-a dezmierdat cu niste votca, l-a infofolit, s-a uitat cu ura la curcanul nevinovat, si m-a chemat pe mine, novice si aiurita, sa prepar zburatoarea…Cu asta nu te pui, are si doctoratul luat, e rea la interes, si unde mai pui, un perete al bucatariei este numai din geamuri, cei trei hasky stateau fix lipiti cu nasurile de geam pindindu-mi toate miscarile…asa ca sub amenintare, stres si indicatiimi-a iesit totusi un curcan foarte sexy, avind o crusta din fructe si o prestanta deosebita…Ne-am indopat toti pe ruptelea, ne-am distrat, am baut diverse, ne-am pupat si povestit, apoi gazda rosa in obraji ne-a asezat pe canapele, erau si cei doi maidanezi ghiftuiti, plus mitele ce-si plimbau limbutele roze pi la urechile mele, pi mine ma placeau, apoi ne-a pus o meditatie din aia, indiana, cica in timp ce zumzaiam dupa CD-ul fermecat, ne crestea nivelul de bunastare, bani si armonie…tot zumzaind, de atita truda, aadormit cu totii, si ne-am trzit a doua zi…linga mine statea cracit unul dintre maidanezi, cu o laba pe buricul meu, imi mincase pana de la palarie, un rinjet interpretabil avea pe mutra-i zimbareata…Toti eram buimaci, si in timp ce ne dregeam cu moare de varza si cu ochii cirpiti inceata, o veste incredibila ne-a lasat tablou: Vecinul a cistigat o masina la, la loto! O injuratura colectiva si celebra, plina de naduf s-a ridicat spontan din piepturile noastre: uite, cine mediteaza, si iata cine cistiga!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

