Să rîdem în week end (6). Șefi, subordonați, femei, bărbați, blonde etc


Cu mulțumiri scriitorului Dorel Schor…

dovada-ca-un-barbat-a-imbatranit

Doi colegi stau de vorba:
– Ai auzit?
A murit sefu’.
– Da. Si ma tot intreb cine a mai murit odata cu el.
– De ce?
– Pai scria in anunt ca „odata cu el a murit unul dintre cei mai capabili
angajati ai firmei noastre…”                   

Un patron catre altul:
– Cum de angajatii tai sunt mereu asa punctuali?
– Simplu: am 30 de angajati si 20 de locuri de parcare.

La Biroul de Resurse Umane:
– Ne pare rau, dar nu va putem angaja, pentru ca nu avem ce sa va dam de
lucru.
– Pai, asta n-ar fi asa de grav…

La interviu:
– Sunteti casatorit?
– Nu.
– Ne pare rau, noi avem nevoie de persoane care sunt obisnuite sa se
subordoneze…                                              

Unul, la 7 dimineata, sub balcoanele unui bloc, zbiera din toti bojocii:
– Nutzii! Nuutziii!
Nici un raspuns. Iarasi :
– Nuztii! Nuutziii!
Tot nici un raspuns. Iarasi :
– Nutzii! Nuutziii!
Catadicseste unul sa deschida :
– Ce aia ma-tii vrei, ma, de zbieri asa la 7 dimineata?
– Nutzii s-a sculat?
– Nu mi s-a sculat!                       

Doua blonde ies dintr-un bar, si una ii zice celeilalte:
-Auzi, eu am uitat sa fac pipi!
-Lasa ca te invat  io.

O blonda ajunge la serviciu plangand in hohote. Seful o intreaba
ingrijorat ce a patit la care ea raspunde: „Azi dimineata am primit
telefon si am aflat ca mama a murit”. Seful o consoleaza: „De ce nu te
duci tu acasa azi sa te odihnesti? Si-asa nu avem de lucru prea mult”.
Blonda refuza spunand ca mai bine lucreaza ca sa mai uite de necaz. Dupa 2
ore seful trece pe langa biroul ei si o aude plangand si mai tare. „Ce s-a
mai intamplat?”, o intreaba. La care ea raspunde: „Tocmai a sunat sora mea
si mi-a zis ca si mama ei a murit”.

Ce inseamna o suvita neagra in parul unei blonde?
O speranta!

Un tip îsi revine dintr-o coma profunda de 7 luni. În tot acest timp, sotia lui a stat zilnic lînga patul lui.La cîteva zile dupa ce si-a revenit, îsi cheama sotia:
– Draga mea, ai fost alaturi de mine în toate nenorocirile prin care am trecut: cînd am fost concediat, m-ai sprijinit enorm; cînd afacerea mea a dat faliment, ai fost lînga mine; cînd am fost împuscat, ai stat alaturi
de mine; cînd ne-am pierdut casa, ai fost tot lînga mine; cînd sanatatea mea s-a subrezit, m-ai sprijinit permanent. Stii ceva?
– Ce sa stiu, dragul meu? întreaba ea zîmbitoare.
– Cred ca îmi porti ghinion!

Un timid intra intr-un bar si vede o femeie frumoasa. Cam dupa o ora, facandu-si in sfarsit curaj, se duce la ea si o intreaba sfios:
– Hm,te deranjeaza daca stam de vorba?
Ea ii raspunde tipand cat o tin plamanii:
– Nu, nu ma culc cu tine!
Toti cei din bar au izbucnit in ras. Barbatul se intoarce la masa sa, plin de indignare. Dupa cateva minute, femeia se duce la el si se scuza.
Zimbind ii spune:
– Imi cer scuze ca te-am pus intr-o astfel de situatie. Vezi, am terminat psihologia si studiez comportamentul oamenilor in situatii jenante. Atunci barbatul se rasti la ea cat putu de tare:
– Cat? 200 de dolari?

Un tip mai pe seara face autostopul. Il vede pe unul cu o caruta venind pe sosea si il intreaba:
– No bade departe-i Clujul?
– D`apoi nu-i ase departe!
Urca tipul in caruta, adoarme si mai spre dimineata se scoala si intreaba:
– Bade da unde-i Clujul?
– No acu-i departe!

Un bulldog merge pe stradă si, deodată, ajunge în dreptul unui gard pe care scrie: „Câine rău!”
Sună el la poartă si îi răspunde un câine mititel.
– Mă-ta-i acasă?
– Nu.
– Tactu-i acasă?
– Nu!
– Atunci cine-i câinele rău?
– Eu, că nu pap tot din farfurie…

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.