Dumnezeule, ce lună! Cu Update!


Filmul de mai jos, pentru care îi mulțumesc lui Radu Lupașcu, este realizat la Byron Bay, New South Wales, Australia, după o tehnică specială – un aparat foto a luat peste 1000 de imagini în cîteva ore, acestea au fost reunite în film și rulate cu o viteză adecvată. Ce a ieșit puteți vedea mai jos! De aseară, eu m-am uitat de mai multe ori și mă uit și acum cînd postez! Enjoy!

Update. Adaug aici și un link primit de la Edi Antoniu, către colecția celor mai frumoase poezii dedicate lunii! Mi se pare o selecție plauzibilă!

10 of the Best Poems about the Moon

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

30 de răspunsuri la Dumnezeule, ce lună! Cu Update!

  1. Dan Gogleaza zice:

    wow! aşa de mare încă nu văzui de fel, super faină!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Hai în Australia! Acolo n-avem cum să nu vedem luna. E prea frumoasă!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Angelica Butnarasu zice:

    Impresionant! Am vazut o data, o asa mare Luna, la Marea cea Neagra unde am eu arborele genealogic, si chiar am stat mult timp, gradat ca aici, pentru a o vedea la apogeu…aveam si cafele in cesti albastre cu dungute aurii, Marea era linistita, erau si glasurile pescarusilor, aroma cafelei era stranie, de neuitat, iar cel care cinta, se numea B.B.King…Da, aici pianul iti strecoara prin suflet o combinatie ciudata de melancolieinsotita de Maretia misterioasa a acestei scene psychadelice…
    Cite cafele ai baut Liviule, pe tot drumul asta lunatic? Multumim pentru bucuria ta, impartasita cu noi…

    Apreciat de 1 persoană

  4. Constantin Arcu zice:

    În august a.c. am văzut o lună superbă la Trogir, lîngă Split. Sper să văd una și mai și în noiembrie, chiar în Australia! Că tot am treburi pe acolo…

    Apreciat de 1 persoană

  5. Constantin Arcu zice:

    Mulțam frumos, maitre!

    Apreciat de 1 persoană

  6. Dan Gogleaza zice:

    Deh, unii sunt mai aproape de cer ……de ce? sau de cine?

    Apreciat de 1 persoană

  7. Constantin Arcu zice:

    M-ați făcut curios: de cine?

    Apreciat de 1 persoană

  8. mihaela grancea zice:

    Minunat! Cand eram copil aveam o obsesie. Ma uitat cu binoclul la luna. Aveam unul din timpul razboiului…si ce momente inefabile traiam!
    Mi-ar fi placut sa prind live o astfel de luna magnifica. Dar, o calatorie in Australia tine, pentru mine, de domeniul utopiei. Multumesc.

    Apreciat de 1 persoană

  9. mihaela grancea zice:

    Multumesc pentru incurajare. Sa dea Domnul!

    Apreciat de 1 persoană

Comentariile sunt închise.