Cărți de citit pe gratis!


O mică bibliotecă cu cărți de autori români și traduceri, care pot fi descărcate gratuit. Site-ul mai are și alte oferte interesante. Am întîlnit clasici și contemporani, ba chiar am întîlnit și două din cărțile mele apărute la Polirom: O prostie a lui Platon. Intelectualii și politica și Literatura ce poveste! Un diptic și cîteva linkuri în rețeaua literaturii. Dar și cărți de Dorin Tudoran, Adrian Marino, Sorin Antohi… Lectură plăcută! Mulțumesc Dlui Dumitru Ion pentru semnalare!

test-3

Carti de citit online gratis – Citeste carti online gratuit

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Cărți de citit pe gratis!

  1. mihaela grancea zice:

    Multumesc pentru efort si generozitate. Am descarcat cateva.

    Apreciat de 1 persoană

  2. magda ursache zice:

    Draga Liviu,mi-a placut atit de mult titlul Literatura,ce poveste! ,ca am scris un text intitulat Istoria,ce poveste! ,precizind ,desigur ,”sursa”.Joi plec la Buzau sa iau Premiul „Vasile Voiculescu” si sper ca ,la întoarcere. sa ne vedem.Am multe de spus.magda u.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Emil Butnarasu zice:

    Am gasit ”
    Niculita-Voronca Elena – Datini si credinte ..” pentru fiul meu. Multumesc Liviu !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

