C. P. A. – Radu Mârza: „Răspuns la o poezie”


Îmi place acest nou poem al prietenului nostru Radu, pe deasupra mă trimite la obsesie care m-a bîntuit și pe mine toată viața… Am fost cumva bucuros cînd am găsit coincidențe cu persoane remarcabile, dar și mai bucuros am fost că aveam alte preocupări decît ele! Ca să nu mai spun că am fost fericit că am ratat cu cîteva zile suprapunerea cu ziua de naștere a lui Hitler! Radu a nimerit o concidență redutabilă, dar o rezolvă măcar parțial cu acest poem… Lectură plăcută!





„Răspuns la o poezie”





Nu este ușor să te naști

în aceeași zi cu Blaga,

oarecum te obligă…

Mai ales că ne-am născut

la o distanță de fix

12 kilometri

și 79 de ani.

La treceri fugare

prin Lancrăm,

vechi sat săsesc familiar,

cu ulițe strâmte și șerpuite,

păstrând urmele carelor grele

de belșug de toate cele,

nu l-am uitat niciodată

pe poetul mut ca o lebădă

și totuși atât de dăruit

cu cuvinte.

De 9 mai,

vârstele continuă să-și cânte

hronicul.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la C. P. A. – Radu Mârza: „Răspuns la o poezie”

  1. Foarte reușită. Cinste celui ce te-a scris, Poezie; cinste Corolarului minunilor lumii de ziua lui!

    Apreciat de 2 persoane

  2. auracreitaru zice:

    Felicitări, Radu Mârza și La mulți ani!

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un comentariu