Rîdem cu morcovi!


Și, ca de obicei cînd este vorba de trimiteri de la scriitorul Cezar Straton, cu titluri. Un grupaj tematic foarte amuzant extras din megagrupajul pe care îl am la îndemînă. Și o glumă grafică francofonă, dar ușor de înțeles, de la profesorul Septimiu Chelcea. Enjoy!

Umor…cu morcovi. Un proaspăt polițist, de-abia ieșit de pe băncile Academiei de Poliție, a fost însărcinat să ancheteze o spargere. S-a înapoiat la secție şi a raportat: – Domnule căpitan, de la magazinul spart s-au furat două cartușe de Kent și trei kilograme de morcovi. – Și ai vreun suspect? – Nu, dar va trebui să caut un iepure care tușește.

De gustibus. Soția către soț: – De ce nu mănânci? Ai spus că ești flămând ca un lup. – și unde ai văzut tu că lupii mănâncă morcovi?

Potență. Întrebare la Radio Erevan: – Am citit că morcovii pot să crească potența, e adevărat? – În pricipiu da, dar sunt greu de legat…

Alternative. Consumul de morcovi îmbunătățește vederea. Consumul de vin chiar o dublează! Opțiuni.

La piață: – Doi morcovi, vă rog! – De care doriți: normali sau… bucurie feminină ? – Invidie masculină!

Genetică (ultra-modernă). Clientul: -Nu vă supărați, morcovii ăștia sunt modificați genetic? Vânzătorul: -Nu, de ce întrebați? Morcovul: – Chiar așa, de ce întrebați?!

Morcov. – Bulă, ce este roșu și strălucește? – O mașină de pompieri, doamnă. – Răspunsul corect este un măr, dar îmi place cum gândești. – Doamna profesoară, am și eu o întrebare. – Spune, Bulă! – Ce este lung, roșu, și îl bagi în gură? – Bulă, ești nesimțit! – Doamna profesoară, răspunsul corect este un morcov, dar îmi place cum gândiți!

La oftalmolog: – Doctore, oare e adevărat că dacă am să mănânc mai mulți morcovi am să văd mai bine? – Te mai îndoiești? Dumneata ai văzut vreodată iepure cu ochelari?

Dorințe. Ursul și iepurașul găsesc lampa fermecată! Iese Duhul din lampă și le cere să-și pună fiecare 3 dorințe. Ursul: Vreau o ursoaică. Iepurașul: Vreau mulți morcovi. Ursul: Vreau mai multe ursoaice. Iepurașul: Vreau salată de morcovi. Ursul: Vreau și mai multe ursoaice. Iepurașul (cu gândul la morcovii promiși): Mi-aș dori ca ursul să devină impotent…

Preț. Un iepure merge la un bar și zice: -Cât costă o picătură de suc de morcovi? Barmanul: – Nimic. Iepurele: -Atunci dați-mi vreo 500 de picături.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Rîdem cu morcovi!

  1. Anonim zice:

    Prin scorbură de morcov iese-n lume — Cezar.

    Ce zar joacă destinul cu noi – Doamne, ce zar!

    Trăim zilnic o dramă, modernă, shakesperiană.

    Când naște-o poezie din țest — prin cezariană.

    Apreciat de 1 persoană

    • Anonim zice:

      Prin scorbură de morcov iese-n lume — Cezar.

      Ce zar joacă destinul cu noi – Doamne, ce zar!

      Trăim zilnic o dramă, modernă, shakespeariană

      Când naște-o poezie din țest — prin cezariană.

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu