RIP Mihai Șora


Azi după-amiază, ne-a părăsit filosoful Mihai Șora. La 106 ani împliniți pe 7 noiembrie trecut. Această vîrstă importantă nu mă consolează cîtă vreme mereu am crezut că un asemenea eveniment nu se va petrece niciodată, sau măcar că nu îi voi fi martor. Am ținut atît de mult la el încît nu mă pot concentra să scriu ceva inteligibil în afara acestor cîteva rînduri. Voi relua o postare mai veche, din moemntul în care filosoful împlinea 102 ani. Odihnească-se în pace cel mai bun om pe care l-am cunoscut…

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la RIP Mihai Șora

  1. Emanuiel Pavel zice:

    RIP

    Apreciază

  2. O veste foarte tristă.
    Dumnezeu să-l odihnească în pace.

    Apreciat de 2 persoane

  3. D.D. zice:

    Da! RIP

    Apreciat de 1 persoană

  4. Kathy Jones zice:

    I’m so sorry to hear about Mihai Șora. He was an amazing thinker and thinker at that. He was 106 years old and will never be forgotten. No matter what, I’ll always remember him!

    Apreciat de 2 persoane

  5. Suditu Costel zice:

    Dumnezeu să-l ierte și să-l odihnească în pace…

    Apreciat de 1 persoană

  6. Lumină vie dincolo de albastru . . .

    Apreciat de 1 persoană

  7. Amalia Achard zice:

    Prea pe neasteptate. Îl urmaream pe facebook, a postat pâna în ultima zi, n-aveam nicio suspiciune, nicio pregateala de moarte.
    Ma gândesc ca va gasi el un mod de-a ne trimite vreun semn de-acolo de sus.
    Odihneasca-se în pace!

    Apreciat de 1 persoană

  8. auracreitaru zice:

    L-am urmărit pe Mihai Șora în activitatea publica dupa ’89 cu un interes aparte. RIP

    Apreciază

Comentariile sunt închise.