Alexandru Spahiu – „Exilul însemnă să sacrifici trecutul pentru viitor”


Pe Alexandre, Alexandru Spahiu, nu l-am întîlnit niciodată, dar îl percep ca pe un prieten bun de pe malurile Senei. Ne-am cunoscut pe Facebook, acum vreo șapte sau opt ani, dar am rămas în legătură și după plecarea mea de pe rețea. Schimbăm mailuri din cînd în cînd, ne trimitem lucruri interesante sau amuzante. Avem destule în comun dar, mai ales, cum mi se pare mie, pasiunea pentru film și una specială pentru filmele lui Radu Jude. Mă bucur că prietenul nostru comun Cristian Teodorescu a reușit să-l tragă de limbă. Cum e mai degrabă discret în ce-l privește, multe lucruri despre el le-am aflat cu acest prilej. Îmi place foarte mult interviul, nu doar prin ceea ce spune, ci și prin cum spune, Felicitări, Alexandre, mulțimiri, Cristi…

https://www.catavencii.ro/alexandru-spahiu-exilul-insemna-sa-sacrifici-trecutul-pentru-viitor/

Catavencii-363-28-18-iulie-2018-mic_4_001

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Alexandru Spahiu – „Exilul însemnă să sacrifici trecutul pentru viitor”

  1. acum iaca am aflat și noi mai multe despre amicul tău din Franța! Interesant interviul. Transmite-i că La plăcinte există și în Iași, îl așteptăm și în partea asta mai săracă de lume. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. chiar azi am citit o afirmație despre exil, a fotografului Josef Koudelka, care spunea ceva asemănător domnului Spahiu: „Exilul, spune fotograful ceh, îți face totuși două daruri: primul este că te forțează să-ți construiești o viață nouă și îți dă șansa să o faci într-un mediu nou, în care nimeni nu te cunoaște și nu are prejudecăți legate de tine; al doilea este că atunci când te întorci să-ți vezi țara, o faci cu alți ochi.”

    Apreciat de 1 persoană

  3. Larsen Elena zice:

    Ce om destept ! Ce minte limpede !

    Apreciat de 1 persoană

Comentariile sunt închise.