Alchemia, 5, noiembrie 2017


Cred că penultimul număr pe acest an, dacă vor apărea 6 ca de obicei! Și, tot ca de obicei, un număr excelent, cu poezie, proză, eseu și o puternică secțiune de arte vizuale. Mi-au plăcut multe în revistă – am primit-o sîmbătă și am citit-o pe îndelete -, iar dacă am o slăbiciune pentru tarducerile lui Șerban Foarță din Max Jacob, este din motivul că pentru amîndoi am o veche slăbiciune. Mulțumiri și felicitări poetului Adrian Grauenfels!

cop alch 5

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Alchemia, 5, noiembrie 2017

  1. rameau zice:

    Sa pomenim si de Sash Segal care conduce grafica cu bagheta unui Toscanini…
    Multumim de atentie si citire !

    Apreciat de 1 persoană

  2. mihaela grancea zice:

    Multumesc. Celelalte numere mi-au placut f mult.

    Apreciază

Comentariile sunt închise.