Festivalul de poezie Gellu Naum (2). La Comana


DSC00001.JPG

Dacă ziua de ieri a fost dedicată marelui public, care chiar a fost mare și în sensul de numeros, astăzi, la Casa memorială din Comana, cam 30 de km de București, spre Giurgiu, am fost mai degrabă între noi, poeții, și colegii noștri, prozatori și critici literari. Cald și acolo, totuși cîteva grade mai puțin decît în Bucuirești, și pe deasupra mulți arbori, oleacă de vînt și bălțile Neajlovului. Rîul era mic azi, așa că barca poetului ar fi rămas la mal. Am citit poezii, sau citit multe poezii ale regretatei noastre gazde, am luat masa în grădină și am refenit la București, unde eram, cred, chiar mai cald decît ieri. Casa, în care de altfel poetul a locuit, măcar parțial o perioadă, vreo 50 de ani, era îmbrăcată aproape toate în plante agățătoare, iar cameera de lucru mi-a plăcut foarte mult. Am și stat puțin în fotoliul în care citea poetul, scria la o masă lungă de lemn așezată la fereastra care dădea spre Neajlov. Sper că am fotografiat!

 

DSC00006

DSC00005.JPG

DSC00003.JPG

 

DSC00009.JPG

DSC00012.JPG

DSC00008.JPG

DSC00015.JPG

DSC00010

 

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Festivalul de poezie Gellu Naum (2). La Comana

  1. mihaidg zice:

    minunate poze, bun reportajul; cind revii la Iasi poate faci o dare de seama mai amanuntita

    Apreciază

Comentariile sunt închise.