Bancul zilei, poza zilei…


Un banc pe care cred că l-am mai auzit/ citit cîndva, dar nu-mi amintesc să fi fost postat, de la scriitorul Cezar Straton, și o glumă grafică – destul de neagră – de la alt scriitor, Ion Fercu… Enjoy!

Sinceritate feminină

Maria – servitoarea – i-a cerut doamnei, o mărire de salariu. Doamna noastră, cam suparată pe chestia asta, a-ntrebat-o:

– Bine Maria, ia spune-mi mie, de ce vrei să-ți măresc salariul?

– Sunt trei motive pentru care vreau un salariu mai mare. Primul, este că eu calc cămășile mai bine decât dumneavoastră.

– Cine ți-a spus chestia asta?

– Păi, domnu’!

– Aha!

 – Al doilea motiv este că eu gătesc cu mult mai bine decât dumneavoastră!…

– Asta nu-i adevărat! Cine ți-a spus prostia asta?

– Păi, tot domnu’…

 -Aaahaaa!

– … Și al treilea motiv este că eu fac dragoste mai bine decât dumneavoastră, cucoană!

Doamna, surprinsă și foarte supărată, întreabă,  pe un ton insinuant:

– Și asta, tooot domnul ți-a spus-o! Nu-i așaaa?

– Nu doamnă! Sincer! Asta mi-au spus-o grădinarul, șoferul și administratorul nostru, într-un glas!

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Bancul zilei, poza zilei…

  1. Virgil zice:

    la bancul scris asa avea un comentariu : Daca barbacsu a fost asa de prost . Si servitoarea trebuia sa stie cu cine sa se culce ca asa sigur avea salariul marit (nu stiu daca pe cartea de munca 😛 )

    Apreciat de 1 persoană

  2. Anonim zice:

    O servitoare unguroaică, pe invers decât cea din glumă, e consecventă educației și moralei: nu minte! Întâmplarea e menționată undeva, nu-mi mai aduc aminte sursa. Cineva bate la ușa de la intrare. Jupâneasa privește discret prin fereastră și vede cine e acolo apoi, hotărâtă, i se adresează lui Marika să-i spună vizitatoarei că nu este acasă. Marika refuză categoric minciuna, și până la urmă ajung la o înțelegere: doamna iese în grădină pe ușa din spate. Servitoarea deschide ușa de la intrare și îi spune musafirei nepoftite: „Doamna, mumentan nu este in case!”. Aceasta știind că e unguroaică, a înțeles mesajul cu erorile de limbă. Astfel au ieșit bine amândouă: jupâneasa a evitat vizita, iar Marika nu a mințit!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Anonim zice:

    Mai era o versiune cam asa:

    Discutie intre un frate cu sora-sa

    • El: Stii ca tu te futi mai bine ca mama noastra?
    • Ea: Stiam, ca mi-a spus si tatat.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu