Bancul zilei, poza zilei…


Un banc tocmai sosit de la scriitorul Cezar Straton, pe care el îl socotește „bancul zilei” între glumele auzite/ citite azi, și o glumă grafică de la profesorul Septimiu Chelcea. Enjoy!

Apăii, nici  chiar așa! 

– Ceea ce urăsc cel mai mult, mi-a șoptit un domn respectabil, este: când mergem la un cocktail (ori îl găzduim, acasă), urăsc felul în care soția mea îmi spune că am băut prea mult.

– Îți spune asta cu voce tare, în fața tuturor?

— Dacă ar fi numai atât! Nu doar. Își aprinde o țigară, trage două-trei fumuri, nervoasă, și apoi o stinge, aruncând-o, discret, în paharul meu de șampanie. Apoi, zâmbind tuturor, ea își savurează cupa cu șampanie…

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Bancul zilei, poza zilei…

  1. Radu Mârza zice:

    Gluma grafică este delicioasă de-a dreptul. Îmi permit să o preiau. 🙂

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un comentariu