RIP Ion Vianu


Credeam că am terminat seria postărilor îndurerate, dar zilei dee ieri nu i-a fost destulă răutatea, a transferat și celei de azi. A plecat dintre noi și remarcabilul intelectual Ion Vianu, psihiatru, gîndutor și scriitor. Nu, nu mă pot concentra la cele cîteva întîlniri de care am parte, întîlniri care m-au onorat. Împlinise 90 de ani în aprilie și l-am felicitat printr-un mesaj. Probabil ar fi trebuit să scriu ceva… Va trebui s-o fac cîndva. Pentru reminder, voi posta linkul de pe wiki, care rezumă corect viața, faptele și opera. RIP Ion Vianu.

https://ro.wikipedia.org/wiki/Ion_Vianu

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la RIP Ion Vianu

  1. Anonim zice:

    Un om cu un caracter de exceptie, un intelectual renascentist.

    Apreciat de 2 persoane

  2. Frunza Sandu zice:

    Domnul să-l țină în bucuria Sa!

    Apreciat de 2 persoane

  3. eduardantoniu zice:

    L’am mai prins in toamna ’17 la festival de carte la Timisoara, in Muzeul Banatului. Am „Amor intellectualis” cu autograf.

    https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/psihiatrul-si-scriitorul-ion-vianu-a-murit-la-varsta-de-90-de-ani–1648388.html

    RIP

    Apreciat de 1 persoană

  4. ionfercu zice:

    Doamne🙏🙏🙏🙏🙏😣

    Apreciat de 2 persoane

  5. Un an blestemat, un an care vrea să intre mult prea repede în istoria literară; mult prea mulți ne-au părăsit în ultimele șase luni!

    Apreciat de 1 persoană

  6. Amalia Achard zice:

    E o epidemie de moarte, sau ce? Triste, prea triste vesti.

    R.I.P. Ion Vianu!

    Apreciat de 2 persoane

  7. R.i.p. Ion Vianu. O mare pierdere…

    Apreciat de 1 persoană

  8. auracreitaru zice:

    R.I.P Ion Vianu – încercăm să înlocuim tristeţea şi dezolarea citind despre viaţa şi din opera celor plecaţi la Cer…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu