Bancul zilei, poza zilei…


Un banc haiducit de mine de pe site-ul unui ziar și o glumă grafică de la profesorul Septimiu Chelcea. Enjoy!

Bancul cu Superman

Soțul ajunge acasă la 5 dimineața. Soția îl întreabă:

– Unde ai fost, Superman?

– Păi, să vezi, am fost cu niște clienți în oraș…

– Și, ai stat cu ei pînă la 5 dimineața, Superman?

– Păi, da, am reușit sa obțin un contract și…

– Și după-aia ce ai mai făcut, Superman?

– Păi, am fost la un bar de striptease, așa au vrut clienții, dar a fost foarte urît și plicticos. Da’ de ce îmi tot zici „Superman”?

– Păi doar Superman își mai poartă chiloții peste pantaloni!

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Bancul zilei, poza zilei…

  1. ragheordughe007 zice:

    Mulțumesc !Noi avem ziare, slavă domnului, dar ne lipsește insula !!! (Ca să comentez și eu gluma grafică !)Numai bine !Radu Gheorghe

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu