Eu sînt Arina…


Sînt aricioaică africană și azi am împlinit un an. Trăiesc în tovărășie cu cățelușa Mira de un an și jumătate și cu iepurașa Toto de 12 ani, sub oblăduirea Anonimului Cracovian… Vă doresc numai bine tuturor!

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Eu sînt Arina…

  1. Florin zice:

    Într-o dimineață, la cafea, aproape că mi-a trecut peste picioare un arici. S-a mai oprit, l-am pozat. L-am mai văzut. Motanul cel mare l-a ignorat complet. Într-o seară, l-am văzut când intra într-o bucătărie de vară unde încălzeam noaptea pentru pisoi. Acesta era pe masă, lângă mine, îi umpleam farfuria. Ariciul s-a băgat probabil sub o laviță, nu-l puteam scoate și n-am crezut de cuviință. Numai că, pentru motan a fost prea mult, l-a mâncat peste noapte deși era mâncare destulă pentru amândoi.🙂

    Musafirul

    Apreciat de 1 persoană

  2. ionfercu zice:

    Asta da companie selectă! Inocență, atașament netrucat, univers moral nepoluat.🎩👏👏👏👏👏👏👏👏🥰

    Apreciat de 1 persoană

  3. D.D. zice:

    La mama mea acasă venea o familie de arici să bea laptele care rămînea de la pisică. Iar pisica era de acord cu asta 🙂 Să trăiască Arina, e o drăguță!

    Apreciat de 1 persoană

Comentariile sunt închise.