Dorin Tudoran despre Crin. Dar nu Antonescu!


08.02-500x414

Ci unul care a convenit asupra acestui pseudonim, mai degrabă nume de cod, împreună cu stăpînii săi de la Securitate. Și care, în 1990, a primit fără să-i tremure mîna Premiul Herder… În rest, sigur, istoric literar bun și serios autor de ediții, Cu o exceentă caricatură de DION.

http://www.dorintudoran.com/crin-si-spaima-sa-duminicala/

 

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Dorin Tudoran despre Crin. Dar nu Antonescu!

  1. L-am cunoscut pe dl Liviu Călin… Îmi plăcea omul… Distins, cu o anume fragilitate a făpturii… Avea o privire albastră nostalgică, rece însă și un zîmbet cu gramaj mic, aninat în colțul buzelor, zîmbet care, parcă, trăda o suferință lăuntrică, mai greu perceptibilă… Mă rog… Păstrez în bibliotecă și acum vreo două volume de poeme ale dumisale, cu dedicații… Era, fără doar și poate, un tip cu alonjă culturală serioaasă, însă poezia dumisale mi se părea cam „uscată”, dacă o pot numi așa, cam ofilită, ca o femeie respectabilă, cu trăsături frumoase în tinerețe, dar o poezie bîntuită de tot felul de influențe din marea poezie a lumii, bine însușită… Nu m-aș fi gîndit, însă, la cealaltă față a domniei sale… Dumnezeu să-l odihnească și să-l ierte!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Era un tip, care mie, studentului care eram atunci cînd l-am cunoscut, în anii 80, mi s-a părut a fi de o discreție maladivă…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

