La nord și la sud – un nou poem de Dorin Tudoran


De-acum nu mai am îndoieli, poetul Dorin Tudoran pregătește apariția unui nou volum, pe care îl aștept cu nerăbdare. Ba chiar instig la apariția grabnică a acestuia… Mîna poetului este fotografiată în aprilie 2009, așezată pe un celebru bloc de gheață despre care veți afla mai multe în postarea sa…

 

http://www.dorintudoran.com/la-nord-si-la-sud/

 

april-2009-044

mă simt asemenea șenilei de tanc –

tot ce strivesc devine istorie.

 

la nord de Río Negro

oamenii traversează viața

spre moarte

în bărci lungi și subțiri.

 

vâslesc doar cu mâinile

vâslele rămân acasă –

lemnul pentru cruci

este foarte scump.

 

la sud de Río Grande del Norte

moartea traversează oamenii

peste munți

ținându-i de mâini

până învață drumul vieții.

 

în mod sigur

voi scrie cândva

un ghid turistic

căci am deja prefața:

 

îmblânzită de moarte

viața este o pisicuță

care se visează

leoaică.

 

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la La nord și la sud – un nou poem de Dorin Tudoran

  1. particip și eu la instigarea pentru apariția grabnică a volumului 🙂

    Apreciat de 2 persoane

  2. Pentru ca sunt un fitilist, am si eu o intrebare Liviule:pe cind cartea ta,parca intitulata Timpul Lui Liviu Antonesei?Dragul meu am facut ochii cit cepele in speranta ca intr-o dimineata voi striga Evrika!
    PS.Sper ca nu te-am suparat,intrucit mi-ar pare tare rau.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

