Rîdem (5). Femei și bărbați în toate stările lor!


Cu mulțumiri scriitorului Constantin Arcu, iar pentru caricatura unui grafician rus, căruia i-am uitat numele, profesorului Septimiu Chelcea. Recunosc, interpreta îl traduce perfect, pentru surdo-muți, pe politrucul lor…

dEGET

Ieri, nevastă-mea m-a acuzat că i-am stricat ziua de naştere dar i-am dat replica:

„Termină, dragă, cu prostiile ! Eu nici măcar n-am ştiut că e ziua ta.”

____________________________________

 

Pe mobil – SMS-uri :

El : unde esti, scumpo ?

Ea : ies acu’ de la coafor, m-am facut blondă ! Tu unde esti ?

El : ies acu’ de la bar, m-am facut praf !

________________________

 

O soţie bună nu strigă niciodată la soţul ei, ea dă ordinele calm, scurt si clar !

________________________

 

Ginerele îi zice soacrei:

– Mamă, lăsaţi-mă să vă ajut, voi împacheta eu paraşuta dumneavoastră!

________________________

 

Bărbatul citeşte o carte, femeia citeşte un ziar.

– Uite dragă ce scrie la ziar: un bărbat s-a cunoscut cu o femeie, în aceasi seară s-a însurat cu ea, iar a doua zi de dimineaţă deja a sugrumat-o !

– De, noaptea e un sfetnic bun… – mormăie bărbatul, fără să-şi ridice ochii de pe carte.

________________________

 

Soţul: Ce să-ţi cumpăr?

Soţia: Încă nu ştiu, dar să fie două!

________________________

 

Intre fete.

– Il stii pe Vlad din a 8-a?

– Da, tipul ala draguţţţţţţţţ !

– M-a lovit peste fund mai devreme si mi-a facut cu ochiul in timp ce scotea limba la mine!

– Doamne, ce draguţţţ !!!!

– Dar pe Ionel „Singuraticul” de la cealalta clasa il cunosti ?

– Oh, mama ce urât este !

– Mi-a dat o scrisoare de dragoste si un trandafir zilele trecute!

– Pfff, ce obsedat !!!

________________________

 

Un tip intreaba preotul:

-Parinte, cum sa-ti iubesti aproapele daca ea se opune?

________________________

 

Sotul, aflat in delegatie, ii scrie sotiei:

– Draga, nu exista femeie mai grozava decat tine pe lumea asta. Aseara m-am convins inca o data !

________________________

 

Un mic sfat: nu spune niciodata „sunt inconjurat de proşti !”

S-ar putea crede ca tu esti nucleul.

________________________

 

Anunţ la matrimoniale: schimb dragoste mare pe două mai mici în zone diferite.

________________________

 

– Ce fac bărbații însuraţi?

– Regretă.

________________________

 

Soția a venit acasă beată.

Pentru a nu se dea de gol în fața soțului, repede deschide laptopul și stă cu un zâmbet inteligent pe față.

Soțul: – Dragă, închide te rog servieta și treci la culcare.

______________________

 

Ieri la ora prânzului, iubita mea blondă se străduia în zadar să înfigă furculiţa într-o măslină.

Sătul de chinul ei, i-am zis:

– Foloseşte-ţi naibii degetele!

– Nu fi idiot, mi-a zis ea, doar nu sunt mai ascutiţe…

________________________

 

Într-un compartiment de tren urcă o piţipoancă blondă voluptoasă,… fustă scurtă, decolteu…

În partea opusă doi ciobani… îmbrăcaţi tradiţional.

Pleacă trenul, ciobanii studiau cu atenţie… colega de drum.

La un moment un puric ce şedea pe un cioban sare pe piciorul gagicii.

Asta pune mâna să-l prindă… Puricele sare pe genunchi… asta dă să-l prindă… puricele sare pe gleznă.

Gagica se concentrează şi pac se apleacă brusc să-l prindă şi scapă un vânt.

Un cioban dă din cap mulţumit:

– Aşe domniţă… dacă nu-l poţi prinde, puşcă-l, mama lui de ţopangiu!

________________________

 

Întrebare la Radio Erevan :

-Toţi bărbaţii vor acelaşi lucru de la femei?

Radio Erevan :

– Nu, unii cer şi bani.

________________________

 

Familia merge la un parc de distracţii şi câştigă un ursuleţ.

Tatăl îi adună pe copii şi îi întreabă:

– Ia să vedem, cine e cel mai ascultător, cine nu face mofturi niciodată, cine nu iese din cuvântul mamei?

La care copiii: – Bine, tată, ia tu ursuleţul!

________________________

 

– Cum se numesc copiii homosexualilor?

– Băieţi de băieţi.

________________________

Ion către Maria:

 

– Fa, tu eşti neam de boomerang? Eu te trimit la mă-ta şi tu vii înapoi?

––––––––––––––––––––

Două doamne mai în vârstă:

-În ziua de azi tinerii sunt mult mai destrăbălaţi!

-Da, dragă, ai dreptate… Acum ar fi trebuit să fim tinere!

 

 

Chiriaşul îi spune proprietarei:

– Ştiţi, m-am resemnat cu faptul că-mi citiţi toate scrisorile. Dar, totuşi, aş vrea să nu mai răspundeţi la ele!

 

 

Vreau să merg la spovedanie. În 40 de ani am adunat atâtea păcate… Of, ce amintiri plăcute!

 

 

Deoarece Dumnezeu nu reuşeşte să urmărească chiar totul, a creat bătrânele şi băncile din faţa curţii.

 

 

Înainte oamenii mergeau la mărturisire la un preot. Mai apoi – la un psiholog.

Acum – toţi îşi pun statusuri pe facebook!

 

 

-Tată, unde sunt Alpii?

– Întreabă pe mă-ta, ea mută tot timpul lucrurile prin casă!

 

 

În Sicilia nu există „Martorii lui Iehova”. Sicilienilor în genere nu le plac martorii!

 

 

Proştii au noroc. Numai că, din cauza prostiei, ei nu înţeleg acest lucru!

 

 

Nanotehnologii românești: megafinanțare și nanorezultat!

 

 

O trupă de poliţişti se adună în jurul şefului.

– Atenţiune! zice şeful, începem operaţiunea! Potriviţi-vă ceasurile. E ora 11.48. Pentru cei care au afişaj digital: beţişor, beţişor, scăunel, om de zăpadă…

 

 

Plouă torenţial. Un beţiv se împiedică şi cade într-o băltoacă. Cineva vrea să-l ridice, dar el protestează:

− Lăsaţi-mă! Eu ştiu să înot! Salvaţi mai întâi femeile şi copiii!

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Rîdem (5). Femei și bărbați în toate stările lor!

  1. mihaela grancea zice:

    Toate foarte bune! Anunt la matrimoniale, taranii si pitipoanca si nu mai stiu pe care sa le amintesc…betivul si…prostia. Multumesc, mai rad si eu pe canicula…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

