Jeanne Moreau în „Amanții” de Louis Malle și „Noaptea” de Antonioni…


is

Două filme excepționale, cu distribuții de zile mari… Primul nu este subtitrat în română. dar e o franceză minunată, al doilea are asubtitrare…

 

la note

http://filmehd.net/la-notte-the-night-1961-filme-online.html

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Jeanne Moreau în „Amanții” de Louis Malle și „Noaptea” de Antonioni…

  1. angelicabutnarasu zice:

    Ne-ai daruit pe ziua de azi, emotii estetice printre lacrimile amintirilor franceze…Un rasfat autentic pe-nserat, la un pahar de Pinot noire…Merci!

    Apreciat de 1 persoană

  2. mihaela grancea zice:

    RIP. A fost o mare actrita.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Larsen Elena zice:

    Dupa ce n-am putut sa deschid lnkul dvs si nici eu sa gasesc filmul, am trecut peste jena si am rugat un adolescent care a rezolvat problemul ! Uitasem „Les Amants”, l-am revazut cu alti ochi , drept care primiti de la mine niste extra energie, ca tot e la moda iar eu am din belsug !
    Sa fiti sanatos si sa nu ne uitati !

    Apreciază

Lasă un răspuns

