Rîdem, bine?! (7). Mai mult cu femei…


Cu mulțumiri scriitorului scritorului Ion Fercu, iar pentru ilustrație Dlui Dumitru Ion…

IMG-20170721-WA0010

Mergea unul cu maşina cu o 100 km/h.

La un moment dat, îl depãşeşte o gãinã.

… Omul apasã acceleraţia pânã la “blanã”,

dar n-o ajunge. Dupã ce a parcurs el aşa

vreo 5 km, vede cum gãina intrã pe teritoriul
unei ferme. Intrã şi tipul dupã ea, opreşte
maşina, se apropie de fermier şi îl întreabã:

– Ce fel de gãini sunt acestea ? … Prima datã vãd
sã fugã aşa de tare o gãinã !!!

– Este o specie nouã, pentru carne.

– Şi-i gustoasã carnea ???

– Nu ştie nimeni, fiindcã nu le putem prinde !!!

 

++++++

Cum se numeşte o blondã cu jumãtate de creier ?

… Norocoasã !!!
•••••
Un vânzãtor ambulant sunã la uşã, şi îi deschide Bulã.

– Tatãl tãu este acasã ?

– Da …

– Pot sã-l vãd ?

– Nu, este la duş …

– Dar mama ta este acasã ?

– Mda …

– Atunci pot sã o vãd ?

– Nu … Şi ea este la duş !!!

– Crezi cã vor ieşi curând ??

– Nu !!!

– De ce crezi asta ???

– Ei bine, când tata m-a rugat sã-i dau vaselina,

eu i-am dat superglue.

  • ••••

Un prieten adevãrat nu poate fi cumpãrat,

dar poate fi … vândut!

 

  • ••••

 

O problemã de logicã:

Ion câştigã 2000 € pe lunã.
Soţia lui, Ileana, cheltuie 4000 € !!!

Întrebare: Ştie Ion de existenţa lui Vasile ???
•••••
În alcool, sunt cu siguranţã hormoni feminini:

Când beau, nu mai ştiu sã conduc maşina
şi vorbesc mult !!!

 

  • ••••

Creierul este singurul organ care gândeşte,

dar … nu este singurul care ia decizii.

 

  • ••••

Dragi vegetarieni, dacã doriţi sã salvaţi animalele

de ce le mâncaţi mâncarea ???

 

  • ••••

 

Am fost acuzat cã sunt rasist … Nu este adevãrat !!!

Vã rog sã înţelegeţi cã îmi este mult mai uşor sã scriu

”ţigan” în loc de ”şomer de etnie romã cu cazier”.

 

•••••

 

Când m-am trezit, eram la spital, iar medicii mi-au spus cã

am fost agresat de o femeie.
Atunci mi-am adus aminte: Eram în lift şi mã uitam cu coada

ochiului la sânii unei doamne când, deodatã, mi-a zis :

– Apasã pe unu, te rog !!!
•••••
Dacã  ţi-ai gãsit femeia visurilor tale, ia-ţi adio de la celelalte vise!

•••••

 

– Mi-aş dori o femeie ca … Luna !!!

– Aşa frumoasã şi calmã ???

– Nu, sã aparã seara şi sã disparã dimineaţa !!!
•••••
La inmormântarea unei babe, când se cobora sicriul

în groapã, o coroanã alunecã şi dã sã cadã dupã sicriu.

O altã bãbuţã se grãbeşte sã o prindã când, aude din spate un tânãr:

– Ce faci, mamaie … Prinzi buchetul ???

 

 

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

