Rîdem, e w end (6). Iar doctori? Iar!


E cel de-al treilea grupaj „medical” pe care îl postez în acest week end, de unde aș putea deduce că această categorie este foarte productivă, în ce privește bancurile, decît multe alte cateogii profesionale, etnice etc, care mi se păreau mai promițătoare. Cu mulțumiri scriitorului Dorel Schot, iar pentru ilustrație scriitoarei Vasilica Ilie…

10. imagine

E minunat sã fii doctor! În ce altã profesiune îi poţi cere unei femei frumoase sã se dezbrace, s-o admiri cât pofteşti, iar nota de platã s-o achite soţul ei?…

În sala de operaţie:
Asistenta: Dom’profesor, totul e pregãtit pentru operaţie, dar pacientul a dispãrut!
Chirurgul: Nu-i nimic, începem şi fãrã el…

Dupã terminarea operaţiei, unei doamne i se înmâneazã nota de platã pe care urmeazã sã o plãteascã chirurgului:
– Cu preţurile pe care le iau, ofteazã ea, nici nu-i de mirare cã-şi pun toţi mãşti pe figurã.

Doctorul: Sorã, întreabã-l pe accidentat cum se numeşte, ca sã-i putem anunţa familia.
Sora: Domnule doctor, pacientul spune cã familia lui ştie cum îl cheamã…

Chirurgul: Mã socotiţi poate, un mãcelar…
Pacientul: Oh, nu, mãcelarul întâi omoarã şi pe urmã jupoaie.

Chirurgul cãtre pacient, dupã consult:
– Iertaţi-mã, domnule, dar aş vrea sã fiu plãtit anticipat…

– Doctore, mi-e fricã! E prima mea operaţie.
– Nu vã neliniştiţi. Si eu sunt tot la prima…

Dupã examinarea unui pacient care a suferit un accident de automobil, medicul spune:
– N-aveţi nimic serios. Peste o zi-douã puteţi sã mergeţi acasã.
A doua zi, îngrijorat, medicul îi comunicã:
– Va trebui sã mai rãmâneţi în spital încã trei luni. Ziarele de dimineaţã au scris cã aţi suferit un accident foarte grav şi viaţa dumneavoastrã e în pericol!…

O doamnã sã laudã unei vecine:
– Fiul meu e un mare chirurg. A fãcut peste trei sute de operaţii şi nu s-a tãiat niciodatã la deget!…

– De ce, în timpul operaţiilor, chirurgii poartã mãnuşi de cauciuc?
– Ca sã nu rãmânã amprente!

Pacientul: Credeţi cã operaţia asta e absolut necesarã ? O sã mã coste cam mult, se pare…
Chirurgul: Preferaţi cheltuielile de înmormântare ?…
Pacientul: Nu, nu, dar n-aş vrea sã le plãtesc pe amândouã !…

– Am aflat cã soţul tãu lucreazã la pompe funebre şi parcã-mi spuneai cã-i medic.
– Nu dragã, eu am zis doar cã urmeazã profesia de medic…

– Fiule, lasã-te de fumurile astea cu pictura şi apucã-te serios de medicinã…
– De ce, tatã?…
– Simplu: în picturã toate greşelile rãmân expuse vederii, în timp ce în medicinã ele sunt îngropate odatã cu bolnavul…

– Doctore, am început sã uit. Ce sã fac?
– Datorii.

– Ce simţiţi când palpez aici?
– Mai nimic. Apãsaţi pe portofel.

Pacientul, îmbrãcându-se dupã ce i s-a luat tensiunea:
– Şi cât am de platã, doctore?
– Despre asta vorbim

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

