Antonio Damasio – De ce este arta crucială pentru înțelegerea minții


th

Am mai văzut cîndva interviul acesta, probabil chiar la apariție, și l-am postat pe Facebook, unde mai bîntuiam pe atunci. Profit de faptul că l-am primit din nou – mulțumiri Dnei Mihaela Georgescu – și îl postez din nou. Pe de o parte, a rămas la fel de actual, pe de altă parte, acum am un public mai restrîns și mai calificat, autosectat, decît atunci cînd mă frecventau vreo 5000 de „prieteni”! Mi-am dat seama de acest lucru cu mai multe ocazii, ultima oară cînd am postat filmul, apoi și textul conferinței de la Craiova – Cum produce mintea opere. Dacă aș fi acum un tînăr pe cale de a-și alege o rută profesională, fără îndoială că aceasta m-ar îndrepta spre domeniul complicat și fascinant al neuroștiințelor…

http://www.huffingtonpost.com/2014/07/22/art-human-mind_n_5569280.html

Mai multe despre AD aici…

https://search.yahoo.com/search?fr=mcafee&type=C210US1377D20170608&p=Antonio+Damasio

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Antonio Damasio – De ce este arta crucială pentru înțelegerea minții

  1. Într-adevăr, ideile vehiculate în articol sunt determinante pentru înțelegerea artei, a influențelor exercitate asupra creierului, a devenirii ulterioare a individului care a ineracționat intens, d.e., cu muzica.
    Incredibil de simplu (evident, după ce citeşti articolul), cu aplicații benefice în societate. Tocmai am văzut un reportaj despre fabrica de la Reghin, de notorietate, care construieşte instrumente muzicale. Unul dintre inginerii poposiți acolo de prin anii ’80, vorbea despre lipsa de interes a Şcolii (cu tot ce înseamnă ea în factorii de decizie, de la ministru la directori de şcoli) pentru Muzică, despre faptul că la noi copiii nu ştiu să cânte la niciun instrument muzical, spre deosebire de multe țări care fac asta. Măcar devine suportabilă călătoria (odiseică😀) pe holuri, de la intrare la prima uşă! 😊

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

