Salvador Dali & Walt Disney – Destino


Doamna Mihaela Georgescu îmi face o mare surpriză și bucurie. Îmi trimite linkul filmului de desen animat început de Dali și Whitman în 1945 și terminat de urmași, ca să spun așa, vreo trei decenii mai tîrziu. L-am văzut și postat pe Facebook acum cîțiva ani și s-a bucurat de mare succes – pe bună dreptate. L-am revăzut cu mare plăcere, ba chiar de două ori, pentru că Dna MG îmi face două surprize, îmi trimite și originalul și un montaj în care este introdusă muzică de Pink Floyd, care nu cade deloc rău în ansamblu… Postez ambele versiuni… Mai întîi, originalul…

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

