Tiberiu Chelcea pe Art the Science


Feature-1-864x595

Ieri, am primit de la profesorul Septimiu Chelcea un link. Pe site-ul respectiv am avut bucuria să descopăr un remarcabil artist vizual, Tiberiu Chelcea, fiul profesorului. De altfel, cu prilejul unei recente scurte întîlniri prilejuite de lansarea la Iași a memoriilor D-Sale, am discutat puțin și despre „băieți”. Pe celălalt „băiat”, Liviu, l-am și cunoscut acum cîțiva ani, aici la Iași, cu prilejul unei conferințe sau a unui workshop…

Dar Tiberiu Chelcea nu este doar un artist vizual, ci și un informatician, un cercetător al acestui fascinant domeniu care ne-a prins în ultimele decenii viețile, poate chiar prea mult. În interviul care întrețese expoziția sa de pe site, de altfel se percepe în primul rînd drept un om de știință. Și intrăm aici într-un domeniu care mă interesează enorm, creativitatea multiplă. Nu i-am cerut voie artistului, dar l-am încadrat în „colecția” mea de creatori multipli, alături de, să spunem compozitorul, scriitorul și matematicianul Andrei Vieru, de matematicianul și scriitorul Bogdan Suceavă și alți cîțiva. nu foarte mulți de altfel. Postez mai jos linkul către expoziția-interviu din Art the Science un cv al D-Sale. A propos, păstrați linkul, site-ul este excepțional de interesant în general, fiind unul dintre puținele pe care le știu destinat creatorilor multipli!

https://artthescience.com/blog/2017/07/02/creators-tiberiu-chelcea/

Și aici cv – ul în care, între altele, puteți vedea numărul impresionant de expoziții de grup și individuale la care a participat Tiberiu Chelcea

http://tibichelcea.net/cv/

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

