Jim Morrison: 08 12 1943 – 03 07 1971


unnamed

Și o bucățică din povestirea pe care i-am dedicat-o…

image (2)

Și, desigur, muzica lui. Nu înainte de a-i mulțumi cu Miclos Adrian pentru inconografie… Versiunea de la Isle of Wight a piesei The End. And more…

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Jim Morrison: 08 12 1943 – 03 07 1971

  1. ANA POP SIRBU zice:

    Un fel de jurnal muzical luxuriant.Teme muzicale deloc manieriste.O paleta sonora complexa, de o solemnitate cu ecouri ale unor linii melodice specifice .

    Apreciat de 1 persoană

  2. Pingback: Jim Morrison: 08 12 1943 – 03 07 1971 — @ntonesei’s blog – pogaciblog

  3. angelicabutnarasu zice:

    Acum 5zile Fb.-ul mi-a reamintit [ si asta imi place], ce postari faine am facut anul trecut pe vremea asta…ai ghicit! Exact asta! Copiata tot de la D-l Miclos! O punem la similitudini prietenesti, si nu fac vreo analiza, povestirea este atit de bine scrisa, interpretata, este atit de vie si de savuroasa, incit desigur a fost un succes imens, se vedea clar ca esti un artist multiplu…Si acum daca ai relua-o la vre-un post de radio, sunt sigura ca ai fi aplaudat! Da, pentru acea perioada a vietii tale, meriti toate aplauzele alaturi de ,,Doors”! Si cum afara ploua si iar ploua, ascult cu placere si o oarecare tristete vocea senzual masculina a lui Jim care mi se joaca prin par, imi intra pe sub piele, ma infioara…ei, n-am nici o angoasa metafizica, de obicei ploaia ma inspira in lenevia mea…si mi-am facut piscoturi cu rodii la ceaiul de iasomie cu sirop de artar, doar atit imi lipseste acum uitindu-ma pe pereti, un tapet cu motani…dramatica muzica, iti trece prin haine…dar ieu oricum ma culc rizind, si ma scol la fel, mi-i bini oricum!

    Apreciat de 1 persoană

  4. Ion Fercu zice:

    Minunat Dar! Multumiri noi!

    Apreciat de 1 persoană

  5. Mulțămiri! În dar, una dintre preferatele mele cu acest important poet, care-și recita versurile în felul lui…

    Apreciat de 2 persoane

    • Mulțumesc și eu! Într-un ciclu de emisiuni de la Radio Hit din anii 90, am recitat JM în engleză, în traducere franceză și în propriile mele traduceri românești, dar și dintr-un volum apărut la Ploiești…

      Apreciază

  6. Morisson s-a născut pe 8 decembrie – stranie coincidență, deși io nu cred în coincidențe – zi în care, în 1980, la New York, era asasinat John Lennon…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

