Delta e (încă) vie! Un fotoreportaj de Radu Lupașcu…


IMG_6744

Prietenul Radu Lupașcu a dispărut două zile în Deltă și s-a întors cu poze și cu vestea bună că aceasta e (încă) vie, în ciuda tuturor agresiunilor la care este supusă. Păsări – pelicani, lișițe, stîrci etc – sînt, ceea ce înseamnă că mai ete și pește, nuferi sînt, sălcii, stuf și celelalte sînt! Ultima oară am văzut Delta exact acum 20 de ani, poate și vreo săptămînă. De la Tulcea, l-am cumpărat pe Tico, cel de-al treilea caniche, care m-a însoțit mai bine de zece ani…

IMG_6745

nuferi albiIMG_6824IMG_6825IMG_6790IMG_6791

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Delta e (încă) vie! Un fotoreportaj de Radu Lupașcu…

  1. Constantin Arcu zice:

    E un loc minunat, unul dintre cele mai frumoase pe care le avem. Imi este dor să stau cu undița în apă și să visez la tot felul de nimicuri. Poate mai spre toamnă…

    Apreciat de 1 persoană

  2. Larsen Elena zice:

    N-am mai ajuns acolo din ….sa nu zic prima tinerete , ca acu ma paste sa dau in mimtea copiilor, dar ajung sigur in vara asta !

    Apreciat de 1 persoană

  3. Larsen Elena zice:

    Ce ochi de artist are prietenul dvs ! Multumiri pentru un asemenea cadou !

    Apreciat de 1 persoană

  4. Vasilica Ilie zice:

    Ce frumuseţi a surprins prietenul dv., Radu Lupașcu! Mi-e dor de locurile acelea, nici eu nu am fost de ceva timp! Acum sunt ţânţari, toamna este cel mai bine în Deltă.

    Apreciat de 1 persoană

  5. angelicabutnarasu zice:

    Da cum o fi iarna pi acolo? Sa ne pui si niste poze-n miez de iarna, m-as racori privindu-le acum…Da, frumoase, linistitoare, si melancolice imagini…cine stie ce broderii mai poate crea mintea in acele locuri…am fost cu parintii cind eram mica, un lighenus cu raci, imi mingiie si acum retina, o alta lume…

    Apreciat de 1 persoană

  6. mihaidg zice:

    hm, eu am fost in delta o singura data, acum 40 de ani…

    Apreciat de 1 persoană

  7. Noiembrie zice:

    Uiii, dar ce poze frumoase! Delta – special loc!

    O săptămână frumoasă!
    Cu admirație,
    D.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

