Rîdem, ne veselim (4). De-ale expertizei…


Cu mulțumiri Dlui Dumitru Ion. De asemenea, și pentru ilustrație! Că tot despre expertiză ar fi vorba!

IMG-20170628-WA0006

Salut, Gigele! Vai, de când nu ne-am mai văzut! Ai terminat Dreptul? 

– Da, sunt licenţiat!

Şi-am auzit c-ai făcut şi Jurnalistică

– Da, mă gândesc să fac şi masteratul! 

– Bravo, ţine-o tot aşa! Dă-mi şi mie un meniu Big Mac mare, la pachet.   

 

🎩

 

Cât ar fi de perfecte, computerele nu vor

putea niciodată înlocui prostia umană.   

 

🎩

 

Daca ştii meserie, oricând poţi deveni amantul ideal.

Cele mai căutate meserii sunt de instalator, poştaş,

electrician, zugrav, instructor auto…   

 

🎩

 

Două fetiţe făceau un om de zăpadă. Prima: 

– Acum e gata, acum e gata!!!! A doua: 

– Mă duc repede în casă, să aduc un morcov!!! Prima: 

– Adu doi morcovi, că poate îi punem şi nas!!!   

 

🎩

 

Când mă întâlnesc în parc şi vorbesc cu bărbaţi

căsătoriţi, am impresia că toţi trăim cu aceeaşi femeie!   

     

🎩

 

Profesoara:

– Mihai, îţi adresez o întrebare. Dacă ştii,

  primeşti nota 10; Dacă nu, ai nota 4. Eşti de acord? 

– Da, doamna profesoară

– Unde e Australia ? 

– Acolo! răspunse elevul. 

– Unde acolo? 

– Asta e deja o ALTĂ întrebare.   

 

🎩

 

Când a ajuns la 60 de ani, Bunicu’ a început să meargă

cam 5 km pe zi. Acum are 97 și nu știm unde este.  

 

🎩

 

Unul din avantajele mersului pe jos este că atunci când

mori lumea zice: ”Nu-i aşa că arăta bine?!”   

 

🎩

 

Suntem mai grei cu cât avansăm în etate.

Asta deoarece se adună foarte multă informație

în capul nostru.   

 

🎩

 

Sigur că vorbesc uneori cu mine însumi !

Din când în când am nevoie de sfaturile unui expert.   

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Rîdem, ne veselim (4). De-ale expertizei…

  1. mihaela grancea zice:

    Bune de tot! Cele doua fetite si omul de zapada….
    *
    Si acum inteleg/
    de ce la viarta mea/
    ….ma simt mai grea!

    Apreciat de 1 persoană

  2. danascumpu zice:

    da, domne’! parc-ar fi ale mele – stii, expresia aia: „m-am stricat de ris!”

    Apreciat de 1 persoană

  3. angelicabutnarasu zice:

    Poza de mai sus,
    *de sub PUB-ul regal, arata ca o coliva moderna, cu mascarpone si sirop de artar…Pina sa ies in seara racoroasa, m-am distrat cu bancurile tale linga o carafa de racoritoare- sucuri facute de mine in arsita zilei, de zmeura, menta, ananas si rodii, separate insa, sa le pot pipai gusturile catifelate a rasfat si alint…
    Si eu, pe aici…
    *Ai luat tigari in loc de prezervative…Acu taci si impinge la carut!
    *Cele mai grele despartiri, sunt in China! Pentru ca ii vezi fata peste tot!
    *Cupidon suna la pompieri– Alo, pompierii? -Da, care este problema? –Imi arde de joaca!
    *Suna unul la ,, Macelarie”–Aveti picioare de porc? -Da! –Si cap de curcan? -Da! -Urit trebuie sa mai aratati!
    *Mama soacra catre nora -Sa stii ca nepotelul nu seamana deloc cu fiul meu! nora- Auzi mama soacra, asta-i p.z.a, nu-i xerox!
    *-Ba voi aveti bilete acolo in fund? zise nasul intr-un tren –Nu sefu, da daca vrei, ni le bagam imediat!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

