Rîdem, ne veselim (2). Radio Tel Aviv & Scoțienii


Cu mulțumiri scriitorului Dorel Schor pentru ambele grupaje și Dlui Dumitru Ion pentru acest portret de grup al liderilor coaliției de trist destin, sosit tocmai de peste Ocean. Ceea ce-ar însemna că zdrențele noastre sunt celebre în toată lumea!

IMG-20170629-WA0023

– Toţi bărbaţii sunt nişte curvari !
– Chiar aşa, toţi?!
– Da’ ce, parcă pe restu’ poţi să-i numeşti bărbaţi ?

 

–  Cu ce-ţi hrăneşti d-ta curcanii?
– Da’ de ce vă interesează?
– Pentru că aş vrea să slăbesc şi eu ca ei…

 

Într-o famile  era o fată mai prostuţă de felul ei.
O dată, mama fetei îl vede pe Ion, care, după gard, îi smotocea şi îi pupa cu foc progenitura.
– Ascultă Ioane, dacă o pupi pe Vasilica, sper că ai intenţii serioase…
– Vai de mine, doamna.. Da’ ce, credeţi că eu o pup, aşa, de plăcere?

 

Vine d-l Cohen la „Biroul de Avocaţi: Rabinovici, Brechar, Weinstein,Lindman, Katz şi Ivanov”. El cere ca dosarul său să fie preluat de Ivanov.
– Dar de ce, nu vreţi unul din ceilalţi parteneri? întreabă secretara.
– Ştiţi, parcă am mai multă încredere într-unul care a reuşit să fie  primit într-o aşa companie…

 

 

A dispărut nevasta lui Vasile şi el se duce la Poliţie.
– Daţi-ne o descriere a soţiei dv.
– Cu o condiţie – dacă o găsiţi cumva , să nu-i arătaţi descrierea mea.

 

 

Trei broaşte şedeau pe o buturugă la o margine de lac. Una dintre ele s-a hotărât să sară în apă. Câte broaşte au mai rămas pe buturugă?
Răspunsul corect – trei  . A te hotărî şi a sări sunt două lucruri diferite.

 

 

Ieri mi-am descărcat sufletul… Astăzi nu-mi mai pot aminti unde…

 

 

Am cumpărat nişte tablete pentru stimularea inteligenţei, dar n-am reuşit să deschid cutia.

 

 

Văd că nu reuşesc să vă schimb opinia, aşa că voi trece direct la înjurături…

 

 

Strula se întoarce din delegaţie cu două zile mai devreme.
Nevastă-sa Rifka în pragul uşii îi trage o palmă:
– Ce bă, mă crezi curvă?

 

 

– Dragul meu, crezi că pentru aniversarea noastră, un litru de vodcă ajunge?
– Mie da.

 

 

Mi-am dat seama că locuiesc într-un cartier rău famat abia când mi-am plătit chiria la timp, iar a doua zi mi-a bătut poliţia la uşă să mă întrebe de unde am banii…

 

Femeile pot face mai multe lucruri deodată, am văzut chiar eu cu ochii mei una cum cu o mână conducea, cu cealaltă se aranja în oglinda retrovizoare,iar cu maşina îl lovea pe ăla din faţă.

 

 

Pisicile,spre deosebire de oameni, isi ling numai propriul fund !

 

 

 

 

O pereche de îndrăgostiţi scotieni se plimbau pe
malul unui lac. Băiatul tăcea şi era îngândurat.
– Aş da 100 de lire doar ca să aflu la
ce te gândeşti, spune fata.
– Mă gândeam că aş vrea să te sărut, dar n-am curaj.
Foarte impresionată, fata îl sărută. După câteva
minute, băiatul este din nou îngândurat.
– Ce s-a întâmplat? întreabă fata.
– Ştii, încă nu mi-ai dat cele 100 de lire.


Cum începe o reţetă în cărţile de bucate scoţiene?
Se împrumută… 300 de g de …


Un englez de familie bună invitat să servească un
ceai este întrebat care e diferenta dintre
Anglia, Irlanda şi Scoţia. El răspunde
cu următorul exemplu:
Dacă o persoană în Anglia este invitată la ceai şi
cere mai mult zahăr, va primi de la stăpâna casei
o bucăţică foarte mică.
În Irlanda stăpâna casei îi va întinde zaharniţa
şi o va ruga să servească. Dacă în Scoţia ar fi
formulată o astfel de dorinţă stăpâna casei îi va
spune discret: „nu aţi amestecat destul ceaiul”..


Doi scoţieni în compartimentul unui tren: 

Ştiţi, sunt în voiaj de nuntă, fac o călătorie în Italia, spune unul.
Dar soţia dumeavoastră unde este?
întreabă celălalt.
A, pe soţie am lăsat-o acasă, ea a mai fost
măritată şi a mai văzut Italia…


Un scoţian se plânge cumplit de o măsea.
Văzându-l, un călător îi spune:-
Te doare măseaua? De ce nu te duci la dentist!?
N-are rost. Mai rabd un pic şi scap. Peste patru
ani termină fiul meu stomatologia.

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Rîdem, ne veselim (2). Radio Tel Aviv & Scoțienii

  1. angelicabutnarasu zice:

    La fainele tale bancuri, mai adaug si eu ceva ce se asorteaza cu Zdrentele de mai sus…
    *Bula la reuniunea de 20 de ani, se adreseaza fostilor sai dascali- Stimatii mei profesori, ma tot framinta o intrebare, chiar atit de imbecil eram de ma tot lasati corigent?
    -Vaaai, se poate , d-le ministru?!
    *Fudulia prostului este diploma-colectioneaza diplome, de tot felul, vor o recunoastere a prostiei lor!
    *Cind esti mort, nu stii ca esti mort. E greu doar pentru ceilalti. La fel si cind esti prost!
    *Prostul face observatii si corecteaza pe toata lumea, aratindu-si limitele pe care nici nu se gindeste ca le-ar putea depasi!

    Apreciat de 1 persoană

  2. vasilegogea zice:

    …„două zdrențe” și nici una de Arghezi!…

    Apreciat de 1 persoană

    • Ha, ha, ha! Arghezi avea totuși gust!

      Apreciază

      • dezideriududas zice:

        Bănuiam eu că privirea inteligentă a inginerilor, cea zoo-comparată în siajul celei mai importante dihotomii actuale globale, dulăi-căței, vine de la aportul neprecupețit al poeților….E drept, nici câinii nu se pot exprima, dar macar latră…., ar fi se pare “NOUA STRATEGIE”. Ochii noștri de FAIANȚĂ, arghezieni, însă, acum, ni i-am cam răscumparat la câtă FAIANȚĂ am pus in casele “negreșitilor”, mai supărați pe “munca de jos” chiar decât pe “vorbele de sus”….Mă refer la “negreșiții” de la Apus că cei de la Răsărit probabil și-au zis că tre’ să (mai) stea o tură….Centraliștii democratici globali abia ar aștepta să schimbe din nou fanioanele, dar nu cred că va mai apuca cineva asta, “în mandatul lui”….La (mai) temă, Arghezi însă a fost detronat fenomenologic de post-poetul Gigi Becali, mult mai sugestiv in materie de “zdrențe”….

        Apreciat de 1 persoană

      • Da, și eu cred că Jiji a ridicat zdrențuitul pe noi culmi de progres și civilizațiune!

        Apreciază

Lasă un răspuns

