Nu rîdem doar de Dragnea (6). Dublu mixt!


Adică un grupaj de la Dna Mihaela Grancea și altul de la Dorel Schor. Ambele scurte, dar cu bancuri unul și unul! Și o ilustrație de la Dl Dumitru Ion.

IMG-20170617-WA0000

Anunţ la matrimoniale:

„Caut femeie rezistentă la frig, foame şi bătaie.

Rog seriozitate!”

 

 

– Tu te-ai culcat cu logodnica ta înainte de căsătorie?

– Nu, ce fel de om crezi că sunt? Dar tu?

– Eu da, dar n-am ştiut că e logodnica ta…

 

O tânără la spovedanie: – Părinte, am păcătuit cu părintele din parohia vecină! – Fiica mea, să nu mai păcătuieşti, să iei aghiazmă mare, să faci 25 de mătănii şi data viitoare aminteşte-ţi că asta e parohia ta!

 

– Marie, dacă ai câştiga 100 milioane € la Loto, m-ai mai iubi? – Da Ioane, şi  mi-ar fi foarte dor de tine!

Doi amici, vară toridă, în barcă la pescuit, beau bere cu lansetele în apă, fumează nişte trabucuri, când deodată unul din ei se opreşte şi zice din senin: – Auzi mă, cred că divorţez de nevastă-mea, nu mi-a mai vorbit de o săptămână! – Bă, io zic să te mai gândeşti, femeie bună ca asta e mai greu de găsit…

 

– Cum a murit un oltean bând lapte? – A căzut vaca peste el!

Pentru a-i arăta unei femei că este întotdeauna tânără, niciodata nu-i ceda locul în autobuz.
Bărbaţii din ziua de azi nu plâng. Se tem să nu se prelingă machiajul.
 

La aeroport: – Domnule, aveti o problemă cu poza din pasaport… – Ce problemă, domnule? Eu sunt primul din stânga, nu mă recunosti? –

 

– Mi-e ruşine de vecinul nostru, se plânge un soţ soţiei. – De ce ţi-e ruşine? – I-au murit până acum trei soţii şi m-a chemat la trei pomeni, iar eu nu l-am chemat la nici una.
 

Soţul citeşte ziarul. – Nevastă, se pare că mama ta a ajuns la Istanbul . – Cum, scrie asta în ziar? – Da. Uite aici: – În Istanbul a intrat ciuma…

 

x x x x x x x x x x x x x x x x x

 

 

Intrebare: De ce cozonacul este de sex masculin si painea este de sex feminin ?

Raspuns: Cozonacul are oua…

 

 

Intr-o secţie de poliţie intra o franțuzoaica ravasita:

– Domnule comisar, in parc am fost violata de 15 persoane !

– Calmează-te, doamnă. Descrieţi-mi atacatorii şi eu vă asigur că ii

vom găsi pe toti.

Franţuzoaica, răsuflând usurata:

– Toti nu-mi trebuie! Va rog sa-i găsiţi pe cel de- al cincilea, al

optulea şi al treisprezecelea…

 

 

 

Bula vrea sa plece in Franta si se duce sa isi cumpere un bilet.

Vanzatoarea de bilete: Par avion?

Bula: Nu pareti avion… mai degraba parasuta

 

 

Bine ,Roni, se poate? Ai numai 4 si 5 pe linie, doar la engleza ai

  1. Ce vrei sã ajungi în viatã ?

– Emigrant!

 

 

O fetita de clasa a 8 -a vine acasa de la scoala:

– Mama, azi la scoala ne-au facut testul de virginitate la toate

fetele. N-au gasit decat o singura virgina.

– Vai draga mamii, felicitari!

– Nu eu mama, diriginta !

 

 

Cum sa impresionezi o femeie:

– Fa-i complimente, alint-o, iubeste-o, consoleaz-o, protejeaz-o, ia

cina cu ea, fa-i cadouri, ascult-o, respect-o,

sprijin-o, du-te pana la capatul pamantului pentru ea….

Cum sa impresionezi un barbat:

– Vino goala… cu o bere !

 

 

– Sunt cazuri, cand sotul trebuie sa-si minta sotia.

Asta nu-i chiar atat de grav. Mai rau e, cand trebuie sa-i spuna adevarul !!

 

 

La somatolog

– Doctore cum sunt dintii mei?

– Din punctul meu de vedere , excelenti.

– Cum asa ?

– Da, da. 10 sunt de scos si restul de plombat.

 

 

-De cati bani ar fi nevoie, stimata doamna, ca sa va cuceresc inima?

-O, domnul meu, inima mea nu este de vanzare!

-200.000 $?

-Glumiti, domnule…

-500.000 $!

-Ma jigniti…

-2.000.000 $?!

-Stiu si eu…poate ca n-ar fi rau s-o mai evaluez din cand in cand.

 

 

Sotul si sotia intr-o zi banala, la cina:

Ea: E buna ciorba, draga?

El: Tu ai chef de cearta?

 

 

Cind un tinar proaspat insurat are o figura fericita, se stie de ce.

Cind un barbat insurat de 10 ani are o figura fericita, te intrebi de ce.

 

 

COINCIDENTE SINISTRE:

Anul 1981: 1. Printul Charles se casatoreste. 2. Liverpool castiga

Cupa Europeana. 3. Papa moare.

Anul 2005: 1. Printul Charles se casatoreste. 2. Liverpool castiga

Cupa Europeana. 3. Papa moare.

CONCLUZIE: Daca Printul Charles se mai casatoreste o data si Liverpool

ajunge iar in finala ar fi bine sa-l anunte cineva pe Papa…

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

