Nu rîdem doar de Dragnea! (5) Și, totuși, Dragnea în Iad!


Selecția săptămînii cu participarea, în ordinea intrării în scenă. a scriitorilor Ion Fercu și Vasilica Ilie și a comentatorului muzical Radu Lupașcu. Un desen primit de la Dl Dumitru Ion. Mulțumiri tuturor!

IMG-20170617-WA0004

Ajunge Dragnea ajunge in iad. Acolo descopera ca exista cate un iad pentru fiecare tara . Afla ca se poate opta pentru unul dintre iaduri.

    Merge in iadul german si intreaba:
– Ce ti se face aici ?
– Pai, ce sa-ti faca.. te pun.. pe scaunul electric pentru o ora, pe urma te aseaza pe un pat de cuie pentru inca o ora, si restul zilei te biciuieste dracul german.
Lui Dragnea  nu-i place ce aude si incearca iadul rusesc:
– Ce ti se face aici ?
– Te pun pe un pat de cuie  o ora si restul zilei te biciuieste dracul rus.
Pe urma verifica iadul american, francez etc si primeste raspunsuri asemanatoare.
Le refuza Dragnea pe toate si accepta, semnand IN ALB, ultima varianta, iadul romanesc, unde constata ca este o coada foarte mare la intrare.
-Ce ti se face aici ?
– Pai …. te pun pe scaunul electric,    pe urma te aseaza pe un pat de cuie…
– Pai… este cam la fel ca in celelalte iaduri, de ce vrea atata lume sa intre ?
–  Pai…   scaunul electric nu merge si nimeni nu vine sa-l repare, cuiele din pat au fost furate, iar dracul roman este un fost prim-ministru roman, Grindeanu, care se cam odihneste acum, asteptand sa trudeasca din greu atunci cand va veni aici unul  Dragnea, care o sa-i ocupe cam tot timpul. 

 

 

https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gifO micuță o întreabă pe mama ei:
– Cum au apărut oamenii?
Mama ii răspunde:
– Dumnezeu i-a creat pe Adam si pe Eva, ei au avut copii, si asa s-a format rasa umană.
Două zile mai târziu, fetita ii pune aceeași întrebare tatălui.
El răspunde: 

– Cu multi ani in urma erau maimuțe. Si au început sa evolueze până au ajuns la ființele umane pe care le vezi astăzi.
Copila confuză se întoarce la maica-sa si-i zice:
– Mama, cum se face ca tu zici ca rasa umană a fost creata de Dumnezeu, iar tata zice ca a evoluat din maimuțe?
– Uite draga mea, e foarte simplu: Eu iti vorbesc despre familia mea, iar tatăl tau despre a lui!

 

 

Doi purici se întâlnesc pe plajă.Unul tremură de frig rău de tot. – Ce-i cu tine, mă …de tremuri în halul ăsta ? – Acum am sosit şi am călătorit pe mustaţa unui motociclist 200 km ca să ajung aici. Am crezut că voi îngheţa pe drum. – Vezi, dacă eşti prost ? Eu dacă vreau să călătoresc, în primul rând aleg avionul pentru că este cel mai rapid. Pentru asta, merg la aeroport, intru în toaleta de femei, mă bag în chiloţii unei dame şi de aici încolo… confort total. Mă întind comod pe blăniţă la căldurică şi de obicei trag un pui de somn până la destinaţie. Fă şi tu la fel data viitoare. Trec două luni şi cei doi se întâlnesc din nou tot pe plajă şi acelasi purice din nou tremură de frig. – Ce-i cu tine din nou ? Văd că nu m-ai ascultat. – Ba dimpotrivă am făcut exact cum m-ai sfătuit. Am mers la aeroport, am intrat în toaleta de femei, m-am băgat în chiloţii unei blonde trăsnet, m-am întins pe blăniţă la căldurică şi imediat am adormit. – Şi atunci ? – Ce crezi, unde eram când m-am trezit………tot pe mustaţa unui motociclist !!!

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Nu rîdem doar de Dragnea! (5) Și, totuși, Dragnea în Iad!

  1. Vasilica Ilie zice:

    Primul banc m-a amuzat. L-am asociat cu schiţa mea umoristică „Vasile şi păcatele”, adică, pe Dragnea cu vrednicul Vasile. O să postez doar finalul:

    „(…) Spăşit, Vasile fu luat pe sus de un slujitor al lui Dumnezeu şi dus în Iad. Trece un an, trec doi, mai mulţi. Nici o veste de la Vasile. Peste ceva timp, Dumnezeu află că Vasile, conştiincios ca şi pe pământ, revoluţionează Iadul. Se apucă să facă proiecte, a muncit zi şi noapte să aducă îmbunătăţiri traiului din Iad. Toate invenţiile lui au făcut ca toţi păcătoşii să trăiască fericiţi şi în armonie.
    Când Dumnezeu îşi dădu seama că Vasile l-a uitat, puse mâna pe telefon şi îl ceru pe Vasile la telefon:
    – Vasile, te aştept în Rai, cu multă dragoste!
    – Doamne, după toate invenţiile mele din Iad, înregistrate la OSIM, cu părere de rău, te refuz. „

    Apreciat de 1 persoană

  2. mihaela grancea zice:

    Mie imi place primul. Al doilea e prea lung si cu final previzibil…daca a ales o blonda traznet! Foarte ingenioasa schita cu iadul lui Vasile…dar, oamenii harnici, destoinici…nu prea ajung in iad.

    Apreciat de 1 persoană

    • Vasilica Ilie zice:

      Doamna Mihaela Grancea, in schiţa mea, Vasile trebuia să ajungă în Rai ( ce e drept, pe pământ a fost un om harnic şi fidel soţiei) dar avea şi el păcate ca tot omul ( după „Legile prostiei” de Carlo Cipolla) pe care le-a mărturisit la Judecata de Apoi în faţa lui Dumnezeu. Dumnezeu a zis că se mai gândeşte dacă îl trimite în Rai sau Iad, să se înfăţişeze după 3 zile pentru răspuns. În drum spre Dumnezeu, în Rai se întâlneşte cu sufletul Crinuţei, o prietenă din tinereţe pe care o iubise şi o păcălise că o ia de nevastă şi, văzând-o tot aşa frumoasă, i s-au reaprins „felinarele”. Uitase să-i spună acest păcat din tinereţe lui Dumnezeu, drept care, citez dialogul dintre Vasile şi Dumnezeu:
      „(…) – Doamne, mai am un păcat!
      – Care este, Vasile?
      – Doamne, am păcătuit cât am fost tânăr! Mi-am bătut joc de o fată, fecioară!
      – Vasile, te înţeleg, dar, pentru început, te trimit în Iad să îţi dai seama de greşelile tale şi după un timp te primesc în Rai ţinând cont că ai fost un om deştept, conştiincios şi fidel familiei.. (…)”
      Sfârşitul schiţei l-am reprodus mai sus.
      Notă: Bancul pe care i l-am trimis eu domnului Liviu Antonesei este al doilea ( cel cu fetiţa care îşi întreabă părinţii cum au apărut oamenii). 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  3. angelicabutnarasu zice:

    Am ris copios! Merci!
    Dragnea -Eu sunt pentru introducerea ,,Abecedarului” in liceu! Si inainte sa inceapa sedinta in Parlament, i-as ruga pe infractori sa paraseasca sala!
    -Vorba lui Petre Tutea,,-Prostii au o scula care le tine loc de inteligenta -Siretenia!”
    -Pe lume sunt doua feluri de oameni -aia care traiesc, si aia care se uita!
    -Nu exista prostie inofensiva!
    -Nici prostii nu mai sunt ceea ce au fost, ii concureaza desteptii de ocazie…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

