Gentlemen Exclusive – Bravo Florin & Co!


DSC02717

În ciuda spiritului meu critic dezvoltat, am o mare bucurie cînd am prilejul să postez și „vești bune”. De altfel, cuvintele dintre ghilimele alcătuiau titlul unei rubrici pe care am ținut-o săptămînal în ultima parte a anilor 2000… Ieri, am fost invitat să vizitez sediul Gentlemen Exclusive, o asociație și un club preocupate să contribuie la regăsirea bunului gust – ambiental, comportamental, vestimentar. După cum sună numele, despre bărbați este vorba! Îl felicit pe Florin Slabu și pe asociații săi pentru această inițiativă. Fac asta cu atît mai mult cu cît Florin mi-a fost student spre sfîrșitul anilor 80, student la Fizică, la singurul seminar pe care l-am putut susține înainte de 1990. Le vorbisem studenților despre Freud și nu știu care idiot s-a speriat de acest lucru, deși Freud tocmai începuse să fie tradus! Iar la începutul anilor 90, Florin era mereu prezent la mitingurile de protest pe care le organizam cu tinerii de la Societatea Agora. Asta e, asta a fost… Deviza clubului este „bărbații de azi, cu standardele de altădată” și după o perioadă de tovărășism de vreo 45 dre ani și alta de „relaxare” de aproape 30, mi-ar plăcea să aibă succes. Asociația și clubul au și o dimensiune „comercială”, ca să spun așa, dar asta cu siguranță e pentru oameni bogați – costume cusute de mînă, de pildă, din cea mai fină stofă de lînă din lume, la 150 euro metrul. Iar cu fir de aur, 2500 metrul! Bun, sigur că sînt și materiale mai accesibile! În fapt, acest grup oferă: croitorie de lux, de comandă, executată manual, colecții „Ready to wear”, „Haute coutoure”, accesorii bărăbătești, evenimente speciale și petreceri tematice, consiliere vestimentară, domeniu social și stil de viață… Mai multe informații la linkul atașat, inclusiv un scurt video de prezentare vizuală. Pozele sînt realizate mine ieri spre seara… E publicitate mascată? Nu e mascată deloc, dar nu știu dacă e publicitate! Sigur că eu mă îmbrac aproape mereu sport, iar singurele articole de îmbrăcăminte „de firmă” – tot sport sau casual! – sînt fie primite cadou, fie cumpărate la „promotion”, dar asta nu înseamnă că aș descuraja ideea de bărbat elegant! Uitam tocmai adresa! Deci, str. Cuza Vodă 10, etajul I (vis-a-vis de Poșta Centrală, intrarea pe lîngă Teatrul Fix)…

Aici, fondatorii, mai puțin Ioana, care nu era prezentă. Al doilea din stînga e Florin.

DSC02726

http://www.apolloniaradio.ro/top/?p=8551

Mobilierul e de secolul al XIX-lea…

DSC02718

DSC02719

DSC02722

DSC02731

Fiul lui Florin, Andu, unul dintre fondatori.

 

DSC02729

O mostră din cea mai fină stofă de lînă din lume. Există în toate culorile folosite în croitoria pentru bărbați.

DSC02730

 

DSC02732

La o mașină asemănătoare, numai că era o Continental, am început eu să scriu mecanic în clasa a X-a…

DSC02728

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Gentlemen Exclusive – Bravo Florin & Co!

  1. angelicabutnarasu zice:

    Remarcabila o asa asociatie-club de Haute couture! In adolescenta visam sa-mi deschid ceva asemanator pe imaginea lui Coco Channel, care era un spirit creator care te invata a te purta in lume, un protocol al elegantei…aveam si noi o croitoreasa lux de familie care ne facea si palariutele la fel cu pardesiul, un mare talent…Felicitari, sa le mearga bine, ii voi promova si eu,cunosc lumea care in loc sa alege la Paris, pot ciocani la usa lor, si sigur isi vor face o clientela stabila.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Alex Calin zice:

    Mtumim

    Apreciat de 1 persoană

  3. Alex Calin zice:

    Multumim!*

    Apreciat de 1 persoană

  4. vasilegogea zice:

    Fără papion, maitre?!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

