Alain Delon la TIFF!


DSC_7057

Alain Delon este unul dintre actorii mei preferați încă din adolescență, cînd l-am văzut în Rocco și frații săi… Și cred că l-am apreciat tot mai mult pe măsura trecerii timpului. Nu, eu nu sînt la Cluj, ca să-l fi pozat! În schimb, este acolo dl Filip Iacob din Brașov, pe care l-am cunoscut grație Dlui Dumitru Ion. Mai precis, i-am cunsocut pozele realizate de Dsa la diverse evenimente, îndeosebi concerte de blues, jazz, rock, și am și postat pe acest blog de cîteva ori. Acum, pozele cu AD realizate ieri la TIFF… Dacă aș vrea să mă dau mare, aș spune că blogul meu are corespondent special la festival! Dar prefer să-i mulțumesc Dlui Filip Iacob pentru imagini… Eu nu doar văd filme, ci periodic revăd – filme, actori, regizori. AD este dintre ei pe care îi revăd cu plăcere. Și vorba lui Radu Lupașcu dintr-un mail, „ce se mai bagă și Andreea Esca”!

DSC_7060

DSC_7062

DSC_7068

DSC_7078

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Alain Delon la TIFF!

  1. angelicabutnarasu zice:

    Frumoasa, luminoasa si expresiv relaxata imagine a lui A.Delon! l-am adorat, acum nu mai stiu daca noile generatii l-ar admira ca atunci, aveam un alt grad de sensibilitate…
    Da, asa se baga unele femei ce se cred importante fara nimic a spune, uitind sa-si spele si ridurile de pe creier…se lipesc de cite o persoana marcanta crezind ca gloria si posteritatea se ia, ambitii desarte…

    Apreciat de 2 persoane

    • Cred că AD continuă să aibă admiratori în rîndurile tutror generațiile cinefile, ca să spun așa. Poate nu toate filmele în care a jucat au fost capodopere, deși multe au fost, dar el și-a făcut mereu treaba bine. Chiar și în ușurelele trăsnăi în care a jucat cu Belmondo. Ei, să nu crezi că doar femeile suferă de boala asta!

      Apreciat de 2 persoane

  2. d.p. zice:

    Alain Delon seaman, acum, cu Sandu Calinescu !

    Apreciat de 1 persoană

  3. MaRia zice:

    Se pare că frumusețea actorului a impresionat câteva generații, mama mea îl admira. Un rol frumos în Ghepardul.

    Apreciat de 3 persoane

  4. alin7130 zice:

    Hai sa facem un top!
    Care ar fi cel mai bun film al sau?

    Apreciat de 1 persoană

  5. Vasilica Ilie zice:

    Sigur că îl adoram mult pe Alain Delon în tinereţe. Ţin minte că eram însărcinată şi vedeam filme cu el. Îmi spuneam în gând: „aş vrea să am un băiat, să semene cu A. D. ” Şi băiat a fost. Sigur, în 1982 nu se făceau ecografii să vezi sexul copilului, eu nu aveam ochii albaştri, nici taică-su, cel puţin, la mine în familie, nimeni, doar din partea fostului soţ: bunica şi o soră a mamei lui. Când l-am născut era brunet, nu avea ochi albaştri. După ce am venit cu el acasă şi am început să-i fac baie a început să se facă blond-şaten cu ochi albaştri. Şi s-a făcut un băiat frumos, gen A.D. : înalt, cu ochi albaştri, cu gene lungi şi sprâncenat. Nu ştiu, probabil Dumnezeu a ascultat rugămintea mea. 🙂 Noroc că seamăna cu taică-su la gene şi sprâncene că putea să-mi spună că am încurcat copilul la maternitate! Ei, soacra mea se bucura că la ochi a moştenit gena familiei ei, ea avea ochii căprui spre verzi. Acum, fiul meu este soţ, tată, iar nepoţica mea are ochii verzi ca smaraldul, gene lungi ca fiul meu şi sprâncenată ca el. Cam încurcate, genele astea! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  6. Larsen Elena zice:

    L-am admirat pe alain Delon in toate filmele,i s-au potrivit rolurile din Rocco…., Ghepardul, dar mie mi -a placut mai ales Clanul sicilienilor ….

    Apreciat de 1 persoană

  7. mihaela grancea zice:

    Cine nu l-a placut? Prestatii remarcabile chiar si in comedie. Vezi Texasul de dincolo de garla. Acolo era Zorro.

    Apreciat de 1 persoană

  8. Ion Fercu zice:

    I-a dat Dumnezeu de toate acestui om. Chiar si aptitudinea de a fi mereu discret. N-am perceput niciun cancan din viata sa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

