Rîsul rămîne! (1). Leul, taurul și alte vietăți…


Cum pe la 10 plec de acasă, iar la 11 intru în evenimentele legate de aniversarea a 45 de ani de la terminarea școlii, o iau din vreme cu bancurile. Îmi și ridic moralul. Mulțumiri scriitorului Constantin Arcu. Nu știu exact cînd voi mai apuca să postez azi, dar voi încerca! În imagine, pentru care îi mulțumesc Dlui Dumitru Ion, branduri de țară, ca să spun așa!

IMG-20170608-WA0017


Leul vorbeste la telefonul mobil:

– Da, da, scumpo, – zice leul, – vin acasa curând. Ce fac acum? Sunt cu taurul la o bere. Când terminam? Aproape ca am terminat – vin in câteva minute. Ce sa cumpar? Da, bine, trec pe la supermarket inainte sa vin acasa!

Leul inchide telefonul, iar taurul incepe sa rada grosier.

– Dar cum e posibil asa ceva, te-a sunat sotia, si tu-i spui: da, termin acum, vin acasa repede, cumpar de toate. Nu poti sa trantesti si tu cu pumnul in masa, chipurile, eu sunt masculul, regele junglei si gata discutia?

La care Leul ii raspunde:

– Frate, nu confunda lucrurile! Sotia ta e vaca, a mea e leoaica!

 

 

„Banii n-aduc fericirea. Eu am 12 miliarde de euro, dar eram la fel
de fericit și când aveam 11.” – Roman Abramovici

Femeile sunt ca locurile de parcare : cele bune
sunt luate … mai rămîn cele pentru handicapați .

Cît am fost la vechiul loc de muncă nu mă urcam niciodată în mașină cu
fluturașul de salariu la mine.
În caz că se întîmpla ceva, nu voiam să se creadă că am vrut să mă
sinucid.

– Cu ce mergi la serviciu?
– Cu forța.
– Mă refeream cum mergi…
– Injurînd.
– Bai, eu te întrebam cum ajungi acolo.
– Cu depresie…

După o seară romantică am condus-o acasă. Chiar înainte să treacă pragul,
s-a întors către mine, m-a sărutat și mi-a șoptit:
– Ionele , ce-ai zice să rămâi aici peste noapte?
– Nu, mulțumesc, i-am zis în timp ce mă îndreptam către stația de
autobuz. Între noi fie vorba, ce dracu’ era să fac eu singur toată noaptea
în fața ușii?

Adineauri mi-am verificat contul și am descoperit că am suficienți bani
să o duc bine până la sfârșitul vieții… Dacă mor luni.

I: Ce înțelege un bărbat prin a te ajuta la curățenie?
R: Să-si ridice picioarele ca să poți da cu aspiratorul…

In muzeu:
– Aceasta este Minerva.
– Si acolo, in spate, statuia aia, este soțul ei?
– Nu… Ea n-a avut soț. Ea a fost zeița înțelepciunii !

Un musulman da buzna într-o sala de conferințe.
– Ce cauți dumneata aici? îl întreabă președintele.
– Vreau sa fac un anunț important! răspunse el.
– E chiar atît de important ca sa merite sa ne deranjezi in timpul
ședinței?!
– E foarte important, zise musulmanul. Chiar bombă, aș putea spune!…

Logica feminina :
– Mami, ce-i aia „amanta”?
– Asta, mami… e o femeie rea, care ne fura din bugetul familiei.
– Dar „amant”?
– Asta, draga, e un nene bun, care-l ajuta pe tac’tu!

– Mamă, îl iubesc pe vecinul nostru.
– Ar putea fi tatăl tău.
– Nu vârsta contează!
– Cred că nu m-ai înțeles…

 

 

Intr-un taxi se urcă o călugăriţă elegantă şi frumoasă.
Soferul, tinerel şi frumuşel, o priveşte pe furiş. Călugăriţa îl întreabă
ce îl frământă… Soferul oftează…
– Mi-e ruşine să vă spun…
– Fiule, nu fii timid… Am auzit şi văzut de tot felul în viaţă, nu te
teme că mă poţi ofensa din nimica toată…
– Sincer sa fiu, spune şoferul, am visat întotdeauna să mă sărute o
călugăriţă… aşa ca dumneavoastră…
– Mda, s-ar putea împlini visul tău, cu condiţia să fii catolic şi
celibatar!
Soferul, foarte excitat, spune:
– Păi sunt! Sunt şi catolic şi celibatar!!!
– Bine, spune călugăriţa, opreşte maşina pe dreapta…
Soferul opreşte, călugăriţa se apleacă spre el şi îi aplica un french kiss
enorm…
După care îl roagă să continue cursa… Şoferul, emoţionat de momentul
trăit, începe să plângă…
– Ce s-a întâmplat? – îl întreaba călugăriţa…
– Măicuţă, am păcătuit… te-am minţit! Sunt evreu şi căsătorit!
– Deh, zice călugăriţa, nu-ţi face probleme! Si pe mine mă cheamă Vasile şi
mă duc la un bal mascat…

 

 

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Rîsul rămîne! (1). Leul, taurul și alte vietăți…

  1. Virgil zice:

    ursul versus Miorita asa au zis si marinarii aia de pe vasul de spionaj ca oitele sunt usor de invins 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. Virgil zice:

    si un comentariu la bancul cu „– Frate, nu confunda lucrurile! Sotia ta e vaca, a mea e leoaica!”
    Daca e scorpion (ca sa nu zic scorpie) atunci ce faci ? 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

