Prețul cireșelor…


-18576700

Prima oară, m-am gîndit să păstrez pozele pentru sfîrșitul săptămînii, cînd postez umor,  apoi mi-am dat seama că, dacă de umor este vorba în ele, atunci e unul strașnic de negru… O parte de la Dl Dumitru Ion, celelalte de pe google…

PS Ultima tocmai mi-a sosit de la poeta Maria Grădinaru…

IMG-20170526-WA0013

IMG-20170526-WA0012

IMG-20170526-WA0015

IMG-20170530-WA0006

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Prețul cireșelor…

  1. mihaidg zice:

    cirese vad, dar torturile de dedesubt unde sunt?!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Natasha zice:

    eu vad torturile dar nu vad cireshele…:-(((((

    Apreciat de 1 persoană

  3. Micky Cahana zice:

    Aici, în Israel, unde prețul cireșelor e, de-obicei, exorbitant, am cumpărat ieri cu 25 de shekeli kilogramul (cam 28-29 de lei/kg). Asta aici în nord, în centrul țării e mai scump.

    Apreciat de 1 persoană

    • Eu încă n-am luat cireșe, lumea spune că sînt mai scumpe decît oricînd… Altfel, nu apărea tot umorul ăsta pe seama lor. Pe de altă parte, au fost multe ploi primăvara asta și poate recolta e mică…

      Apreciază

  4. danascumpu zice:

    De import … cele romanesti, probabil vor fi putine

    Apreciat de 1 persoană

  5. Ion Fercu zice:

    Ha! Faine poze.Faine comentarii!

    Apreciat de 1 persoană

  6. Virgil zice:

    s-au facut deja ciresele in romania ? aici in canada abea au terminat de inflorit 😦 . Sunt cirese da probabil din Mexic sau sudul USA .
    Sunt bune nevasta-mea mananca pana o apuca diarheea si dupa aia ma balacareste pe mine ca de ce ii cumpar 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  7. Virgil zice:

    apropos de torturi ceva similar 🙂
    Cum deosebesti un calculatorist de un preot
    Dupa cum pune accentul pe cuvantul „scripturi”

    Apreciat de 1 persoană

  8. Larsen Elena zice:

    Piata din Ploiesti e plina, iar eu m-am catarat succesiv sambata, duminica si azi dimineata in cate un cires din imprejurimi si oras ! Pretul pentru cele romanesti intre 6 si 10 lei .Va astept la mine, mai la 2 galetuse, mai pun si ceva mancarica si beuturica alaturi !
    E migalos si de cules ! Pozele sunt excelente !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

