Un dar de la Val Gheorghiu…


Îmi amintesc de parcă s-a întîmplat ieri. La un moment dat, Val m-a sunat și mi-a cerut niște fotografii, fără să spună pentru ce-i trebuie. După cîteva luni m-a invitat la atelier să bem o cafea și să punem țara la calea. Făceam asta periodic, în funcție de cum stăteam amîndoi cu timpul. M-am dus, fără să bănuiesc nimic. În atelier, pe șevalet, dar deja uscat, era portretul atașat. Nu, nu, postura nu e în nici o poză din cele pe care i le-am dus. L-am și întrebat de ce i-au trebuit. Mi-a spus că mă avea oricum în cap, iar pozele erau pentru eventualele detalii pe care nu și le-ar fi amintit. Și nici nu m-a chinuit cu pozatul! … Îmi vin multe amintiri cu/ despre Val. Cred că e bine așa, după ce plecăm, continuăm să existăm cîtă vreme mai sînt oameni care își aduc aminte de noi…

DSC02569

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Un dar de la Val Gheorghiu…

  1. Vasilica Ilie zice:

    Amintiri plăcute şi o prietenie de neuitat. Bine aţi scris: ” Cred că e bine așa, după ce plecăm, continuăm să existăm cîtă vreme mai sînt oameni care își aduc aminte de noi…”
    Şi eu am un aforism:
    „Sunt momente în viaţă atunci când ai nevoie să îţi apară în cale oameni frumoşi la suflet. Cred că numai Dumnezeu îi trimite. Preţuieşte-i şi fă-le un piedestal în una din cămăruţele inimii tale”.
    Dumnezeu să-l odihnească în pace!

    Apreciat de 1 persoană

  2. angelicabutnarasu zice:

    Ti-a prins exact esenta ta si atitudinea pe cind cautai invaluit in fumurile de pe atunci, dreptatea si adevarul, duduind ca o centrala nucleara, de asta nici nu avea nevoie de pozele tale, atitudinea conta…iar cromatica, este absolut incintatoare, mimind de fapt impresionismul francez, nuantele de gri valurit in discrete tuse de bleu perlat, combinatii de negru, rosul veronese al tigarii…o frumusete de portret, e plin de sentimente si energii, o amintire nemuritoare…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

