Mircea Dinescu – recital la Iași!


DSC02489

Prespunerea mea s-a confirmat – azi, am primit de la Mircea volumul Colierul din bomboane de colivă (București, 2017), care cuprinde și poemele postate pe prima pagină din Cațavencii din toamnă încoace și preluate pe acest blog. Cînd am scris recital în titlu, trebuia să spun spectacol total, pentru că Mircea a cîntat, acompaniat șa acordeon și vioară – mai ales poezii din acest volum -, a recitat – din poeziile numite de el „din tinerețe” -, a vorbit, a glumit etc, ca pe vremea vînd eram amîndoi mult mai tineri decît sîntem acum… Ca de obicei, Dinescu „la lucru” este un spectacol minunat… Recitalul a avut loc în Aula Universității din Iași în cuprinsul manifestării Poezia la Iași – Festivalul Internațional al Educației…

PS Acum observ că Mircea mi-a dăruit exemplarul din care a citit și cîntat, are colțurile ușor îndoite la paginile cu poeziile cu pricina.

DSC02491

DSC02493

DSC02494

DSC02496

DSC02499

DSC02500

DSC02501

Aici trăgeam cu ochiul cînd îmi scria autograful!

DSC02502

DSC02504

Am schimbat noile noastre numere de telefon…

DSC02505

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Mircea Dinescu – recital la Iași!

  1. d.p. zice:

    cine a mai fost, dintre prietenii nostril ?

    Apreciat de 1 persoană

  2. Cred că a fost un spectacol pe cinste! Te invidiez! De altfel, nici n-avea cum să fie altcumva… Aşadar, volumul conţine şi poeme vechi, scrise în tinereţe? Inedite, probabil… Înseamnă că am mirosit noi ceva, în sensul ăsta, cînd vorbeam zilele trecute despre poemele acelea postate în Caţavencii… Foarte tare! De unde se poate procura cartea? Am înţeles io grşit sau e scoasă la editura fundaţiei maestrului bucătar, hehehe?

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

