Un portret de Andi Spot


Cînd am primit poza, nu mi-am dat seama nici cînd, nici unde a fost făcută, fiind portret nu sînt multe elemente de context. Oricum, credeam că e în aer liber, că aveam ochelarii de soare. Apoi, mi-am dat seama că, la un moment dat, la lansarea excelentului roman al lui Lucian Dan Teodorovici, prin vitrina de la Librarium, soarele bătea atît de tare încît mi-am pus ocherlarii de protecție. Fără mare succes de altfel!

foto Andi Spot

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Un portret de Andi Spot

  1. ANA POP SIRBU zice:

    Tonul gri ,desi rece ,pare cald.Nu e un profil exubrant ,dar are poezia lui.

    Apreciat de 1 persoană

  2. dezideriududas zice:

    Cum dom’Julien ( Caragea ) ne încantă cu sobrichetul “Cetatea banilor” pe alt fir, sper să nu te-ncânte prea mult sobrichretul „DA – Dreptate și Adevar” de la „22”, adică „Andreea Pora”, prin faptul că te-au dat la gazeta lor….De la A.Pora la M.Tatoiu e-un singur pas, mai ceva ca de la Capitoliu la Stânca tarpeiană….Nu cred că le-ai rezista, prea sunt răpitoare ! Ultima l-a răpit până și pe nea’Mitică de la tehnocrați și pe Nicolae Șerban de la politicieni ( „i-a facut muci” intr-o emisiune TV deși ei tot încercau să susure cristalin….)….Să ne rămână măcar societatea intactă ! Hai Liviu, NU te lăsă ! Nu uita, nu uita, folosește tactica !
    P.S. Bineînțeles, totul mi-a fost inspirat de „portretul” tău de mai sus….

    Apreciat de 1 persoană

  3. InimaRea zice:

    Mișto!

    Apreciat de 1 persoană

  4. corina1111 zice:

    am 2 clienti in coaching. Ambii cu o forma usoara de depresie. Inevitabila zic eu, in existenta umana. Insa, amandoi s-au inscris la un curs de foto. Independent unul de celalalt, caci nu se cunosc. Nu pot sa va spun cat de mult ii ajuta. Si pe mine implicit.
    Este un mare dar sa faci o astfel de poza. Superb!

    Apreciat de 1 persoană

  5. corina1111 zice:

    Imi spune acum, unul din cei doi clienti: „da, ma Corina, dar trebuie sa ai si model pe masura!”

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

