Atenție! „Metoda Accidentul” revine!


Cît am fost plecat la Craiova, s-a încercat escrocarea persoanei care rămăsese acasă, ca să aibă grijă de Marco Polo. Exact în intervalul în care participam la conferința de la Craiova, escrocul a sunat persoana cu pricina spunîndu-i că am avut un accident grav de mașină și că e nevoie de o mare sumă de bani pentru operații și „îmblînzit” poliția. Persoana urma să fie contactată la domiciliul meu de o femeie căreia să-i dea banii. Escrocii erau destul de bine informați, știau un număr de telefon extrem de rar folosit, știau numele persoanei pe care au contactat-o, știau desigur că eram plecat la Craiova, dar asta era o informație publică veche, apărînd pe zeci de site-uri. Dar nu știau că am plecat cu trenul! Cînd li s-a spus asta, au dat-o repede la întors schimbînd din mers scenariul, avusesem accidentul în Craiova. Cum eu nu conduc, era destul de putin plauzibil să fie nevoie de bani pentru „îmblînzirea” poliției. Sigur, după prima fază de stupoare, persoana care stătea la mine și-a revenit, a văzut că scenariul se cam schimbă din mers. A încercat să mă sune, dar telefonul meu era închis, așa că și-a sunat fiul, care i-a explicat escrocheria respectivă. După conferință, am vorbit la telefon, mi-a spus că escrocul a sunat din nou, spunîndu-i că tocmai vine femeia după bani. Doamna și-a amintit că e din popor și i-a înjurat ca la ușa cortului. Bun, trebuie să recunosc că mi-au și supraevaluat nepermis veniturile, ca și posibilitatea doamnei de a obține o asemenea sumă într-un interval scurt de timp. Eu spun însă să fiți atenție, metoda s-a relansat. Pun un link care explică funcționarea metodei și prezintă mai multe cazuri. Dar ne google găsiți cîteva zeci de articole. Păcat că eram așa departe, altfel pregăteam o capcană. Puneam să fie trimisă colaboratoarea după bani și anunțam poliția s-o întîmpine… Un sfat – cînd plecați de acasă, instruiți-vă apropiații în legătură cu astfel de escrocherii!

perchezitii-arestari-diicot-descinderi

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/metoda-accidentul-nemuritoare-in-romania-marturia-unui-batran-care-a-vrut-sa-le-dea-escrocilor-mii-de-euro.html

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Atenție! „Metoda Accidentul” revine!

  1. dorindavid zice:

    Incredibil, nu credeam că încă mai folosesc metoda asta! Dar ce bine informați sint indivizii. Păcat că au scăpat de data asta. Poate la Bookfest îi prindeți!!!

    Apreciat de 2 persoane

  2. radu zice:

    Nu e cel mai mare pericol. PSD ramane pe primul loc…au revenit in mare forta pentru ca stiu ca poporul roman e naiv si necultivat si ei si hotii sunt facuti din acelasi material ereditar, celula pcr…

    Apreciat de 1 persoană

  3. radu zice:

    Sunt de acord. Au putine bucurii la varsta lor. Majoritatea au crezut „dreptatea” lui Dragnea si s-au inselat amarnic. Unii si-au dat seama imediat altii si acum cred ca Dragnea le-a dat bani mai multi la pensie… Asta-i baza discutiei.
    La noi in Bucuresti in masinile RATB sunt afise pe care erau scrise metodele hotilor, printre care si aceasta, Accidentul… Deja am vazut multe rupte.

    Apreciat de 1 persoană

  4. mihaidg zice:

    un telefon la politie nu se putea da?

    Apreciat de 1 persoană

  5. angelicabutnarasu zice:

    Ia ti uita cum se tine aventura di tini! Ba pot spuni ca esti foarti popular de iti citeste blogul si lumea a 3a, urmarit mai iesti frate! La citi urari de bine ai primit cu ,,Hai Craiova”, e normal sa fie cu succes, asteptam cu drag comentariile si pozele de acolo…si fii mai atent la babutili di pi banca blocului, pot fi teroriste, ci ti joci? Stiu totul despre tine, le si vad cum iti citesc blogul…si cerceteaza cui i-au dat informatiile ca motanul Marco Polo ii singur, mai bini il aduceai la mine, intram si eu in filmul cu ,,Pisica alba, pisica neagra”, motanul meu cel negru, Casanova dornic de aventuri, ar fi facut bucuros un schimb de experienta cu al tau, ,,cum se fura pirjoalele” in timp ce eu vorbesc la telefon, sau alte hold up-uri motanesti…

    Apreciat de 1 persoană

    • Ha, ha, ha! Nu au citit neapărat blogul, dar anuntul a apărut pe zeci de site-uri, dacă l-au preluat, de-o pildă, DC News si Revista 22! Ei, la șterpelit. și Marco e tare!!! Aveau ce schimb de expriență să facă între ei!

      Apreciază

  6. Vasilica Ilie zice:

    Bine aţi revenit acasă! Am păţit-o şi eu acum vreo 3-4 ani. Am primit un telefon, pe telefonul fix, era un tip, ca şi cum ar fi fost fiul meu -plângea de mama focului că nu îi desluşeam vocea- că a avut un accident cu maşina şi îmi cerea bani. La început chiar că mi-a „stat” inima fiindcă, v-am spus, nu îi desluşeam vocea, apoi mi-am adus aminte că fiul meu nu-mi cunoştea nr. de telefon fix, mă mutasem de puţin timp aici şi vorbeam numai pe mobil cu el. N-a apucat să-mi spună mai multe, i-am spus să nu să mai prefacă, fiul meu nici nu îmi cunoaşte nr. de telefon fix, el, întotdeauna, mă sună pe mobil. A închis, evident. Bineînţeles că i-am zis ceva în gând. I-am dat telefon fiului meu imediat şi a zis să am grijă, au fost excrocate multe persoane prin această metodă. Nu ştiam că au revenit la această metodă, am auzit că mai aveau şi alte metode, cu datul de pomană şi îţi pătrundeau în casă. Mulţumim de atenţionare, suntem în gardă! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  7. Horia zice:

    Eu am fost agresat/fishing -uit peste un an, aproape doi, deja le cunosteam vocile, erau extraordinar de obraznici si agresivi . Se dadeau de la banci si apoi de la o firma de recuperare- invocau un credit pe care nu il luasem niciodata. (Pe cei de la banca i-a durut in basca cand le-am cerut sa imi asigure securitatea contului. )
    Erau doi escroci, un tip si o tipa, la un moment dat au sunat la un prieten si i-au spus ca erau giranti al un imprumut. Evident ca amicul se speriase, dar ma cunostea, m-a sunat jenat ca nu isi amintea de girare, se scuza sa nu para ca nu ar avea incredere…
    La ultimul telefon le-am spus ca sunt escroci si ca se joaca cu libertatea – au continuat cu textul imperturbabil, iar luna urmatoare au revenit iar cu telefon. Am mers din nou la banca si vazand cat sunt de neghiobi si cum trateaza ei problema – adica o functionara batrana de la ghiseu voia sa sune la telefonul indicat de escroci, sa le dea datele cerute, am lasat-o balta si mi-am mutat contul la o banca mai tanara si dinamica.
    Cateodata mai suna pe telefonul fi ix si intreaba inainte numele, dar e un numar pe care , de cand s-a dus si maica-mea, Dumnezeu sa-i lumineze binecuvantatele oase si sufletul, nu-l mai stiu decat, cred trei sau patru persoane.

    Asa ca prudenta si retragerea noastra din calea escroclor ramane, ca si in viata, cea mai eficace arma si protectie.

    Post scriptum> cica niste arhangheli din oastea sfantului Gabriel ( daca nu era vorba chiar de el insusi – un fel de conducator militar al cetelor de osteni ai lumiii nevazuter) aveau/au trei randuri de aripi: doar una sa se inalte la cer, celelelate doua sa se infasoare pentru protectie
    Si noi trebuie sa ne facem din cand in cand verificarea tehnica a aripilor de protectie din dotare –

    Apreciat de 1 persoană

  8. Da,au revenit cu „accidentul”.Soacra mea m-a sunat acum doua saptamini ccind cineva a sunat-o la ora doua noaptea si ii cerea bani pentru ca sotia mea a avut un accident tocmai in Toronto…De unde pina unde au aflat de numarul meu,lasind la o parte ca a creat mare deranj unei femei de 80 de ani?

    Apreciat de 1 persoană

  9. Da,au revenit cu „accidentul”.Soacra mea m-a sunat acum doua saptamini ccind cineva a contactat-o la ora doua noaptea si ii cerea bani pentru ca sotia mea a avut un accident tocmai in Toronto…De unde pina unde au aflat de numarul meu,lasind la o parte ca a creat mare deranj unei femei de 80 de ani?

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

