Rîdem din vreme (7).Ultima strigare!


De săptămîna asta, desigur. După ce postez, o iau agale spre locul conferinței. Mulțumiri scriitorului Constantin Arcu. Și la mulți ani, desigur!

slabirea eterna

Ma enervează prietena mea deoarece își lasă lucrurile împrăștiate prin toată casa.
O face dinadins ca să le găsească nevastă-mea…

Mica publicitate: Băiat 20 de ani caut de lucru. Îngrijesc babe de 18 ani.

O confirmare a teoriei relativitatii: cand vecina pleaca cu Matiz-ul sau relativ mic, din parcare, pe locul eliberat se pot parca doua SUV-uri, relativ mari.

Într-un magazin american, negustorul îndeamnă clientul:

Dacă aţi intrat, cumpăraţi măcar ceva. De pildă, acest frumos  revolver.
– Ce să fac eu cu revolverul ?
– Cum ce să faceţi ?! se miră negustorul. Doar nu vreţi să trăiţi o veşnicie  !

Sfat pentru  studenți: Copiuțele pentru  examene, scrieți-le pe bancnote de 100. În acest fel, încercarea profesorului de a-ți lua copiuța, se poate  califica drept act de  corupție.

– Ce-ai ma, ce esti suparat ?

– A murit soacra-mea.
– Din ce cauza ?
– Otravita.
– Cuuuum?
– Da, si-a muscat limba !

Vasile i-a luat de ziua Maricicai o sticla mare de sampanie, pe care pana la urma tot el a baut-o.

Apoi, de ziua lui, Maricica i-a daruit un vibrator..

Profitând de înghesuială, în  autobuz, un tip o pipăie insistent pe femeia din faţa lui. Aceasta întoarce capul şi-i spune enervată:

– Domnule, te rog…
– Nu-i cazul să mă rugaţi, o fac cu plăcere…

Examen  final la facultatea de medicină. Studentul, nu neapărat unul foarte bine pregătit se holbează neajutorat la foaia de examen.

Subiectul: „Scrieti 4 avantaje ale  alăptatului la sân”. Ce  să scrie? Oftează, se gândește și în final se hotărăște să scrie  ce-i trece  prin minte.
1. Laptele nu necesită fierbere.
2. Pisica nu-l poate fura.
3. E disponibil oricând e nevoie de el.
Și totuși se cereau 4 avantaje… Oftează din nou și deodată se luminează… înșfacă stiloul și  scrie:
4. E disponibil în recipiente atrăgătoare.

Te învăţ eu ce să faci dacă nu poţi dormi: ia cîteva pahare de coniac.
– Cîte?
– Nu  trebuie să le numeri. Pînă adormi.
– Şi dacă tot nu adorm?
– Păi, după atîtea pahare de coniac, puţin îţi mai pasă dacă dormi sau  nu !

Ai observat că toţi cei care conduc mai încet decât tine sunt nişte idioţi iremediabili şi toţi cei care conduc mai repede sunt complet nebuni?

Romantic incurabil, un vasluian şi-a uimit soţia de Valentine’s Day! Nu a bătut-o.

Când Dumnezeu a creat bărbatul, l-a chemat la el și i-a zis:

Bărbate, am două vești să-ți dau: una bună și una proastă.
– Doamne, spune-mi întâi pe cea bună.
– Vestea cea bună este că atunci când te-am creat, ți-am dăruit două organe foarte importante: creierul și penisul.
– Păi, și atunci, Doamne, care este vestea proastă!?
– Vestea proastă este că sângele din corpul tău este oarecum insuficient pentru ca cele două organe să funcționeze simultan!

În noaptea nunții, tânăra pereche se retrage în dormitor și ea îi spune proaspătului soț:
– Dragul meu, e timpul să-ți spun ceva… eu nu știu să fac nimic, nu am nici cea mai mică idee…
Soţul, mândru nevoie mare:
– Nu-ți făcea griji iubita mea, dezbrăcă-te, culcă-te pe spate, stai relaxată, desfă picioarele și restul fac eu…
– O, nu, prostuț mic… să fac din astea știu… m-am referit la gătit, spălat, călcat…

10 septembrie 2001. Vine acasă copilul lui Bin Laden supărat. Taică’su îl întreabă:
– Ce-ai pățit?
– Am luat 4 la geografie.
– Dar, ce te-a întrebat?
– Care e cea mai înaltă clădire din New York și am spus Empire State Building…
– Ei, las’ că rezolvă tata…

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Rîdem din vreme (7).Ultima strigare!

  1. Ion Fercu zice:

    Avertismente!
    1. Cele patru anotimpuri ale oltenilor sunt zaibăr, zaibăr, must si zaibăr. Ati nimerit in anotimpul zaibar.
    2. In zadar veti incerca sa le asezati pe oltence la masa tacerii…

    Apreciat de 1 persoană

  2. Constantin Arcu zice:

    Multumesc pentru urare. Succes la conferinta!

    Apreciat de 1 persoană

  3. corina1111 zice:


    De la Dna Profesor Zoe Petre, pe fb. Grecii ca grecii, dar libertatea … .

    Apreciat de 1 persoană

  4. corina1111 zice:


    cu miscari si alte cele. ….

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

