Rîdem din vreme (3). Două grupaje scurte, dar tari!


Cu mulțumiri fratelui Radu Lupașcu, pentru primul, iar pentru al doilea compozitorului Laurențiu Ganea. Proverbul chinezesc a sosit și de la Radi, dar și de la scriitorul Cezar Straton…

proverb_chinezesc

Un tânăr sta de vorbă cu un domn mai în vârstă.

– Când mă însor, primul lucru pe care-l voi face va fi să o trimit pe soacră-mea doi ani în vacanţă! – N-ai vrea să te însori cu fiica mea?

 

Dacă toţi copiii ar ajunge  ce doresc părinţii lor, lumea ar fi plină de genii care nu muncesc.

 

Sunt un tip foarte corect şi  conştiincios. În fiecare zi mă duc şi vin regulat de la muncă.

Mă duc regulat de nevastă-mea şi vin regulat de şef…

 

Înjuratul după ce te loveşti reduce durerea cu până la 50%…

 

Ce scrie pe piatra de mormânt a unui preot?

– “Studii încheiate, plecat la examen!”

 

Costică îl întreabă pe Mitică:

– Mitică , de ce porţi verigheta pe mâna cealaltă?

– Pentru că m-am însurat cu femeia greşită…

 

Soţul vede în programul TV că va fi finala la categoria supergrea la box profesionist,
etichetată ca meciul secolului. A hotărât să se pregătească să vadă meciul: cumpără bere, cumpără
alune, pune berea la rece, curăţă şi prăjeşte alunele, se aşează comod în fotoliu gata să privească meciul.
Doar ce a început şi în secunda 7, K.O. şi lupta a luat sfârşit!

Omul nostru n-apucase nici măcar o gură de bere să înghită!

În acest moment soţia apare din bucătărie şi cu sarcasm spune:

– Ei! Acum mă înţelegi şi pe mine când fac sex cu tine?

 

Fetiţa de clasa a 8-a vine acasă de la şcoală:

– Mamă, azi la şcoala ne-au făcut testul de virginitate la toate fetele din clasă. N-au găsit decât o singură virgină.

– Vai draga mamii, felicitări! Precis tu eşti aceea, nu?

– Eu? Nu mamă,  diriginta!

 

Doua blonde in parc.

-Până la urmă, s-a dovedit că bebeluşul pe care îl creşteam de două săptămâni
nu era al meu. Cică a fost nu ştiu ce încurcătură la spital. Sincer să fiu, m-am gândit şi eu la treaba asta…

Mai ales că eu mă dusesem acolo ca să-mi scoată gipsul.

 

Sint trei tipuri de barbati:

– cei care invata citind.
– cei care invata observind.
Si, cei mai multi, sint

– cei care trebuie sa faca personal pipi pe gardul electric.

*  *  *  *  *  *  *

Cercetatorii au descoperit ca, ridicind de pe covor o bucata de ata pe care aspiratorul n-a reusit s-o aspire, noua din zece barbati arunca ata inapoi pentru a’ i mai da o sansa aspiratorului.

 

*  *  *  *  *  *  *

 

E important sa faci femeile sa rida.

Daca iti reuseste faza asta doar cind te dezbraci, nu este un semn prea bun.

*  *  *  *  *  *  *

 

Ce au in comun barbatii cu burta si femeile cu sinii mari?
Si unii si altii vor sa-i privesti in ochi cind le vorbesti.

 

*  *  *  *  *  *  *

 

Draga dle Murphy, cu placere va informam ca biopsia zonei rosii de pe penisul Dvs. a infirmat posibilitatea cancerului. Era ruj de buze.

Regretam profund amputarea…

 

*  *  *  *  *  *  *

 

Dupa ce au inventat incetinitorul de particule, cercetatorii ardeleni care au zguduit lumea stiintei, au inventat si particula care doar șade…

 

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Rîdem din vreme (3). Două grupaje scurte, dar tari!

  1. Bărbierul, după ce-şi taie cu briciul clientul de fro trei-patru ori, încearcă să dreagă busuiocul şi-şi întreabă muşteriul:
    – Aţi mai fost la noi sau e prima oară cînd veniţi?
    – Noooo. E prima oară cînd vin, dar ochiul şi mîna mi le-am pierdut pe front…

    Apreciat de 1 persoană

  2. angelicabutnarasu zice:

    Dupa doua pahare de sec Merlot, prietenul mieu chinez, mi-a tradus textul postat de L.A., avind o privire usor incrucisat-perfida…
    -Daca esti prost, poti fi in orice zodie
    -Cumparati muzica de unica folosinta
    -Cumparati prezervative de contrabanda Hong Kong, au doar patru gaurici, si
    -Un proverb canibal spune, ca toti oamenii sunt buni…

    Apreciază

Lasă un răspuns

