L-am lansat pe „Titi Smeureac ciobanul freelancer!”. Cu filme!


DSC02425

Lansarea din seara asta, de la Cărturești Pallas mi s-a părut foarte plăcută. Așa cum e dispus spațiul de lansare într-o librărie foarte mare, reușește să creeaze totuși o anumită intimitate, în care noi, lansatorii și publicul am rîs cu mare poftă. Pentru că vărul Doru Antonesi chiar a fost în mare vorbă. Și cînd a lust cuvîntul după Gabriel Andronache și mine, și cînd ne-a citit proză care închide volumul, și cînd a dat un interviu lui Edi Antoniu în rolul ciobanului transhumant, blogger și freelacer în același timp. De altfel, în afara pozelor, postez și două linkuri ale filmelor lui Edi – lansarea și interviul. Mulțumesc Edi, de cînd ai revenit la Iași, iată că postările mele cu lansări de carte au altă dinamică!

Cred că mi-a plăcut foarte mult lansarea și pentru că mie îmi place foarte mult literatura umoristică, pe care o socotesc un gen major. Din păcate, deosebit de grafica umoristică – știu cel puțin 20 – 25 de caricaturiști excelenți -, în literatura de gen e cam pustiu: e Doru, cu blogul său, acum și cu cărți, Dorel Schor tocmai în Israel, Ioan Groșan nu-și mai ține rubrica din Cațavencii, iar vreo carte de Denis Dinulescu sau Cornel Udrea n-am mai citit nici nu mai știu eu de cînd…

DSC02427

Aici filmul lansării

Aici interviul acordat de Titi Smeureac lui Edi Antoniu și transmis în direct în întregul univers locuit prin Facebook

Aici poze din nou. Ultima este de la cafeaua/ vodca/ berea „de după”. În penultima e surprins momentul interviului, iar în antepenultima, Doru și mama sa, după ce i-a acordat autograful cuvenit!

DSC02433

DSC02438

DSC02444

DSC02448

DSC02451

DSC02465

DSC02467

DSC02468

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la L-am lansat pe „Titi Smeureac ciobanul freelancer!”. Cu filme!

  1. a fost un eveniment chiar frumos. Am mai cunoscut un Om! 🙂

    Apreciat de 2 persoane

  2. eduardantoniu zice:

    Cu placere, Liviule. Am fost incurajat sa practic jurnalism mobil (FB Live, Twitter Periscope) – cica as avea voce buna. Am transmis mai mult de la concerte, pana acum. Mi’am mai facut mana la lansarile acesea de carte. Voi reveni sambata – de la Dream Theater, la Arenele romane, eventual si in Parcul Carol, mai inainte, din Bucuresti. Weekendul celalalt (de fapt 25-27 mai) – din team building (Continental Automotive) la Popasul turistic „Bucovina” Sucevitza, de unde sper sa revin la timp pentru Nigel Kennedy, daca va canta la FIE.

    Pentru eventualii nerabdatori, interviul e la 11:40 in al doilea video.

    La lansarea aceasta, am avut spectatori din Iasi, Bucuresti, Mangalia, Piatra Neamt, Targoviste, Baden-Württemberg si Londra.

    Apreciat de 1 persoană

  3. angelicabutnarasu zice:

    Domnul Antonesi are umor spontan, liric si farmec personal, uiti ci rau imi pare ca m-am lenevit, eram incastrata in peisaj, aveam impresia ca acolo-i locul lui, il poti gasi cind vrem…un sentiment al vesniciei…poate din nevoia zilnica de a ride…si-mi pare rau ca m-am lenevit de la zumzetul lumii trecatoare, aroma cafelelor, mirosul specific al cartilor, ochii albastri inteligenti ai Dlui Smeureac…era numai bine de-o sezatoare literara, puteam pune muulte intrebari…Am ris, cei doi scriitori verisori, Doru Antonesi si Liviu Antonesei care dupa ce si-au descilcit arborele genealogic, ne-au incintat plini de voiosie cu o lectura de tot risul, cel mai sonor si in cascade cu tonalitati colorate fiind Liviu, desigur…Ne-am mai bucurat si de interventiile fix potrivite si pline de miezul zimbitor al fetei, a Dlui Gabriel Andronache, si de comentariul british inteligent strabatutut se risete si filmari laborioase a Dlui Eduard Antoniu…da, in anturajul nostru dens si select, rideai doar uitindu-te la ei…Felicitari tuturor!
    Dar ia priviti la numele lor, predestinate parca, toate avind sonorul ,,A”-Antonesi, Antonesei, Andronache, Antoniu…a tunat, si i-a adunat!

    Apreciat de 1 persoană

  4. eduardantoniu zice:

    Ne’am ars amatoria daca a fost o lansare cu ochi albastri. Ochii lui Doru sunt aurii. Pe un afis de show DISTRACTIS care va avea loc in iunie ’17, el este trecut ca fiind ATONesei. Intr’adevar, o adunare ATONala.

    Apreciat de 1 persoană

  5. Ion Fercu zice:

    O LANSARE DE POVESTE! Felicitari tuturor!

    Apreciat de 1 persoană

  6. Azi am fost pe drum și drumurile noastre, se știe, reclamă toată atenția de care dispui ca să ajungi într-o singură piesă la destinație. Deci, abia acum pot spune că întâlnirea noastră a fost cu adevărat specială. Nu pot decât să nădăjduiesc că vor mai fi și altele. Vă mulțumesc ! Tuturor, în special vărului Liviu, lui Gabi Andronache și lui Edi Antoniu. Și celor care și-au pierdut o oră din timpul lor pentru a fi acolo. Plecăciune, vorba strămoșilor noștri !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

