Ha, ha, ha! (6). Non multa sed multum!


Cu mulțumiri prietenei Dan Scumpu… Iar pentru ilustrație Dlui Dumitru Ion.

unnamed

Doi prieteni erau intr-o zi pe terenul de golf.. Unul dintre ei tocmai
se pregatea sa loveasca, moment in care zareste o lunga procesiune
funerara trecind prin apropiere. Tipul se opreste cu crosa in aer, isi
scoate sapca, inchide ochii si lasa capul in jos, cufundat in rugaciune.
Prietenul sau zice:
– Vai, e cel mai frumos si mai miscator gest pe care l-am vazut
vreodata.Esti un om absolut nemaipomenit. Iar celalalt raspunde:
– Ce vrei, am fost casatoriti 35 de ani”.



Bancul preferat de scotieni are si el legatura cu moartea.
„Vreau sa mor linistit, in timp ce dorm, la fel ca bunicul meu.
Nu tipind de groaza ca pasagerii lui„.

In schimb, canadienii au votat pentru urmatoarea gluma:

„Cind NASA a inceput trimiterea de astronauti in spatiu, s-a descoperit
ca pixurile nu functioneaza in stare de imponderabilitate.
Pentru a rezolva problema, oamenii de stiinta americani au cheltuit 12 miliarde
de dolari si s-au chinuit zece ani ca sa realizeze un pix care sa scrie
chiar si in lipsa gravitatiei, tinut cu susul in jos, sub apa, pe orice
suprafata, inclusiv sticla si la orice fel de temperatura, de la
conditii de inghet pina la 300 grade C.
Rusii au folosit un creion.”

Sherlock Holmes si Dr. Watson se duc cu cortul pe munte si adorm. Cateva
ore mai tarziu, Holmes il trezeste pe bunul sau prieten. „Watson,
uita-te pe cer si spune-mi ce vezi.” Watson raspunde, „Vad milioane de
stele.” „Si ce-ti indica acest fapt?” Watson se gandeste o clipa.
„Astronomic vorbind, imi indica faptul ca exista milioane de galaxii si,
potential, miliarde de planete. Astrologic vorbind, imi indica faptul ca
Saturn este in Leu. Din punct de vedere temporal, este aproape trei si
un sfert. Teologic, este evident ca Domnul este atotputernic si noi
suntem mici si nesemnificativi. Meteorologic vorbind, se pare ca vom
avea parte de o zi frumoasa maine . Ce iti indica tie acest fapt?” Holmes
ramane tacut un moment, apoi spune
„Watson, idiotule, cineva ne-a furat cortul”.
–––––––––– –

 
Evreul Isaac se afla pe patul de moarte si incepe sa-si intrebe membrii
familiei:
– Sara, nevasta mea, esti aici, langa mine, in ultimele mele clipe de
viata ?
– Da, sotul meu, aici sunt, langa tine.
– Jonas, fiule, si tu esti langa mine ?
– Da, tata, aici sunt.
– Abraham, fratiorul meu, si tu ma insotesti in acest clipe ?
– Da, fratele meu drag, si eu sunt aici langa tine.
– ATUNCI, CINE DRACU’ ARE GRIJA DE MAGAZIN ????
–––

Vine Bula la scoala cu o buza umflata.
Profesoara: – Ce-ai patit Bula?
– Am fost cu tata la pescuit si mi s-a asezat o viespe pe buza.
-Vai saracul de tine.. Si te-a piscat?
– Nu, a omorit-o tata cu vasla.

–––
– Popescule, de ce vii asa tarziu?!!!
– Pai, mi-ati spus ieri sa-mi citesc ziarul acasa…
–––
De cati misogini e nevoie ca sa insurubezi un bec la bucatarie?
De nici unul, ca proasta aia poate sa gateasca si pe intuneric.
–––
Un magar mergea linistit…Din urma il ajunge porcul:
– Aoleu, bai, magarule…Ce slab esti…si ce murdar…si cred ca nici
de mancat nu mananci prea bine…Ba, si ce de desagi ti-a pus stapanul
in spate… La un moment dat, magarul se intoarce catre porc:
– Am eu senzatia sau tu nu esti porcul de anul trecut?!

–––

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta. Inteligenta are
limitele ei…

–––

Omul nu e facut sa munceasca! Dovada: faptul ca oboseste.
–––––––––– ––––––––––
Domnule doctor, zise femeia disperata, ati uitat ca de trei minute stau
cu limba scoasa?
– N-am uitat, dar vreau sa scriu reteta in liniste.

========================

O barza ducea un batranel in cioc. La un moment dat, batranelul ii spune:
„- Hai recunoaste ca ne-am ratacit!”

==================

Trei ingineri discuta intre ei despre natura corpului uman.
Unul din ei zice:
– E clar ca a fost conceput de un inginer mecanic: articulatiile, oasele pt. sustinere.
– Nu cred, zice altul, a fost facut de un inginer electronist: toate conexiunile nervoase, sistemul nervos, …
Al treilea:
– Nu se poate! Mai mult ca sigur a fost gandit de un inginer constructor, numai ei pot sa plaseze o zona cu deseuri toxice langa o zona recreativa!

 

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Ha, ha, ha! (6). Non multa sed multum!

  1. Anca Vlase zice:

    LOLOLOL,ce misto e poza:))) Initial am crezut ca-i facuta in sufragerie la Gabriela Firea 😀

    Apreciat de 1 persoană

  2. angelicabutnarasu zice:

    Misto la tigani! Aici merge bancul cu ,,Prostia-i infinit mai fascinanta decit inteligenta…” Deci astia se sterg pi pres, inainte de a iesi la furat! Draga di ea, pare doar obosita da nu, ea face strategii economice de hold up, are si copacul feng linga ea, bogat impodobit cu ditamai frunzisul, numai ca il cam stringe pantoful, prea-i mic ghiveciul, iar partea cealalta a cuvintului chinez, e shui, pentru ca ditamai ginditoarea sta la ,,fara clanta”, in cazul lor, intra in fisa postului manevrarea speraclului, ioti, ci gaurica mica are usa dumisale…si ca o similitudine, si eu in seara-noaptea di azi, venind de la un Botez prelungit, am tot bijbiit pi la usa, cheia nu recunostea broasca, am numarat la viteza etajele, da, era usa mea, ma uitam la ea, ca aia la poarta noua…i-am cintat duios un cintec di leagan, si dupa 2-3 injuraturi culinare [aia cu ceapa], am reusit sa intru, broasca trebuia unsa, mi-a soptit cheia cea obosita…Motanul furios, a tras un racnet, uitasem de cina lui, da ne-am impacat iute, l-am poftit galanta in frigider, iar dimineata l-am gasit dormind imbratisat cu un cirnacior di curcan…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

