Ridendo… (3). Excelente!


Cu mulțumiri scriitorului Constantin Arcu…

image (2)

O tipa, isi suna prietena:

–  Auzi  draga, sa stii ca sunt disperata! Sotul  meu nu ma mai baga in seama deloc!

– Da…. stiu  cum e, si eu am trecut prin asta!

– Si cum ai rezolvat problema?

– Pai du-te la coafor, aranjaza-ti parul, imbraca-ta cat mai sexi  si  astepta-l si tu cu cina, provoaca-l!  A doua zi tipa urmeaza sfatul prietenei si isi asteapta sotul.

Sotul vine obosit de la serviciu, cand acasa …. surpriza! Sotia il astepta cu masa pregatita, imbracata foarte sexy, iar cand i-a servit masa a lasat sa se vada anumite parti ale  corpului. Sotul o privi un timp dupa care ii spune:

– Daca n-ai fi nevasta-mea… mama ce ti-asi face ….!

 

 

– Marie, tie ti-ar placea sa fii barbat?

– Da, mai Ioane.  Da’ tie?

 

 

Excursie la centrala atomica de la Cernavoda.

In spatele unui geam doi angajati, in costume de protectie, duc cu  atentie un tub mic.  Unul dintre vizitatori  intreaba:

– Ce va fi daca vor scapa acel tub?

– In principiu nimic….Pe o raza de 200 km!

 

 

Când  Dumnezeu a creat cãsãtoria, i-a promis femeii, cã va gãsi un  bãrbat ideal, în orice colt al Pãmântului.

Dupã aceea, Dumnezeu a fãcut Pãmântul… rotund.

 

 

Fănică se  întoarce acasă noaptea târziu. Soția, cu o privire ucigătoarte îi arată ceasul.

– E ora două!

– Și ce-i cu asta? Dacă as fi stat acasă n-ar fi fost tot ora  două?

 

 

Dupa ce a nascut nevasta-mea, am intrebat-o pe  doctorita:

– Si acum, peste  cat timp crezi ca vom putea face  sex?

– Ies din garda in 20 de minute, asteapta-ma in  parcare.

 

 

La un bairam, un tip se ofera sa-i mai toarne whisky in pahar unei  gagici.

– Nu mai vreau, fiindca imi face rau la picioare!

– Va tremura?

– Nu, mi se desfac!

 

 

– Am cumparat sotiei mele pentru ziua ei de nastere un  lant.

– Bine ai facut, prietene, si eu abia o tin pe a  mea.

 

 

Teoria relativitătii:

În pat:

Este 7 dimineata, închizi ochii pentru 5 minute si este 8:45.

La serviciu: Este 1:30,

închizi ochii pentru 5 minute si este  1:31.

 

 

-Domnisoara, va privesc si nu am cuvinte…

-Dar bani ai?

 

 

La cascada Niagara , mai multe autobuze cu turisti:

– Oh, Mein Gott! Das ist wunderschön!

– Ah! C’est Fantastique!

– Wow! It’s Wonderful! Magic!

– Baga-mi-as…

 

 

– Ieri a fost ziua sotiei mele si i-am facut o surpriza neasteptata!

– Nu mai spune! Ce cadou i-ai facut?

– O ciocolata cu lapte!

– Bine, dar asta consideri tu surpriza?

– Sigur ca da, ea se astepta la o rochie!

 

 

– Acuzat, recunosti acest cutit?

– Da, domnule judecator.

– Insemna ca marturisesti crima.

– Nu marturisesc nimic. Dar mi-l aratati pentru a patra oara. E normal sa-l recunosc

 

 

Doi prieteni stau de vorba la carciuma:

– De ce sa-mi cumpar masina daca toti prietenii mei au si ma pot  servi?

– Asta i-am spus si eu sotiei tale cand m-a intrebat de ce nu ma  insor…

 

 

O doamna XXL isi

intreaba medicul de familie:

– Domnule doctor, ce pot sa fac pentru a parea mai  subtirica?

– Intuneric, doamna…

 

 

Dintr-un articol de ziar:

”Aseara pe autostrada soferul Ionescu  Ion, de meserie politist,   s-a uitat cu o bricheta aprinsa  in rezervorul masinii, ca sa vada daca mai are  benzina. MAI  AVEA!”

 

 

Bula se duce la  doctor si i se plinge:

– Doctore, sunt homosexual.

–  Vai de mine… Si  eu nici macar nu m-am pieptanat.

 

 

Barbatul ideal e cel care, atunci cand isi gaseste nevasta in dormitor cu amantul, spune:

– Nu va deranjati, continuati!

Amantul ideal e cel care mai poate sa continue…

 

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

