Rîdem, ne veselim (7). 16 bancuri tolerabile!


În titlu, am păstrat formula expeditorului, scriitorul Cezar Straton. Mă gîndesc că știe el ce știe!

image-12

1.     În spatele fiecarei femei bosumflate sta un barbat care nu stie ce-a gresit!


 2.     Definitie pentru „Împerechere”: moment de extaz în care un barbat reuseste sa gaseasca în dulap doua sosete de aceeasi culoare.

3.     Descoperire de ultima ora a savanților britanici:

– Vrei sa vezi farfurii zburătoare?
– Însoară-te!

 
5.     Cât ar fi de perfecte, computerele nu vor putea niciodată înlocui prostia umană.



6.     Daca stii meserie, poti deveni oricând amantul ideal.
7.       Cele mai cautate meserii sunt de instalator, postas, electrician, zugrav, instructor auto…

 

 8.    Două fetiţe făceau un om de zăpadă.
       Prima: – Acum e gata, acum e gata!!!!
       A doua: – Mă duc repede în casă, să aduc un morcov!
      Prima: – Adu doi, că poate îi punem şi nas!!!


   9.    Când ma întâlnesc în parc si vorbesc cu barbati casatoriti, am impresia ca toti traim cu aceeasi femeie!

 
 10.   – Ioane, sunt însarcinata!
         – Mărie! Cum aşa? Păi noi nici măcar nu am făcut dragoste!
         – Ştiu Ioane! Şi eu sunt şocată!


11.     Profesoara:
       – Mihai, îţi adresez o întrebare. Dacă ştii, primeşti nota 10,

dacă nu, ai nota 4. Eşti de acord?

       – Da, doamna profesoară.
       – Unde e Australia ?
       – Acolo! răspunse elevul.

       – Unde acolo?
       – Asta e deja o altă întrebare!


 14.    Preotul: „Ce-mi băgaşi, fiule, în  buzunar?”

-Enoriaşul: „O bancnotă de 50, părinte.”
– Preotul: „Apăi, de ce crezi tu fiule că-i zice sutană?”



15.    Un tip se duce la biserică să se spovedească.
        Preotul îl intreabă:
        – Ai făcut păcate?
        – Da, părinte.
        – Te lepezi de Satană?
        – M-as lepada parinte, dar am doi copii cu ea.


    16. – Părinte, e adevărat că dacă mi-aş lăsa toată averea de un milion de euro  bisericii voi nimeri în Rai?
       – Ioane, nu pot să îţi garantez, dar merită  să  încerci!

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

