„Călătoria” de Lili Crăciun în ediție spaniolă


lilicraciun spania

Acum vreun an și cîteva luni, am participat la lansarea primei ediții a romanului non-ficțional dedicat de Lili Crăciun dramei provocate în faza finală a comunismului de celebra politică natalistă declanșată de Ceaușescu prin decretul din 1966. Pînă la sfîrșitul regimului zeci de mii de femei au murit, au fost mutilate și/ sau arestate, Între timp, a apărut și a doua ediție românească, romanul fiind bine primit de critică și de comentatorii fenomenului literar. Dar o veste poate și mai bună este apariția recentă as ediției spaniole – Descalza entre cristales rotos de espeja. Sus, coperta ediției spaniole, iar jos a celei de-a doua ediții românești.

lilicraciun ed 2 romana

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la „Călătoria” de Lili Crăciun în ediție spaniolă

  1. Lili Craciun zice:

    Mulțumesc pentru semnal. De la tine e un regal. (na, scriu cu rimă) 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. cosmavirgil zice:

    Mulțumim pentru mențiune! Am răspândit-o și pe FB.

    Apreciat de 1 persoană

    • Cu drag. Foarte bine ați făcut!

      Apreciază

      • A.D. zice:

        Cum o fi posibil ca un comentariu postat astăzi să fie asociat unei pagini („Liviu Antonesei”) care nu mai există ?

        Apreciat de 1 persoană

      • Nu-mi dau seama despre ce este vorba! Cum vedeți, vă răspund, deci pagina asta exista… Poate ați ajuns la vechiul blog, care era liviuantonersei…

        Apreciază

      • A.D. zice:

        🙂

        Adică am postare liberă la Lili Crăciun (pe care o critic regulat), iar la Liviu Antonesei aștept „moderarea” (parcă aș fi Ilie Năstase!)?

        Dau clic pe numele „Liviu Antonesei”, primesc un răspuns aiuritor:


        liviuantonesei.wordpress.com doesn’t exist

        The address liviuantonesei.wordpress.com cannot be registered. Sorry, that site is reserved! But you can sign up and choose another one.”,

        de parcă aș încerca să îi usurp pagina de net ?!

        Dau să îi citesc (de pe această pagină!) rubrica „Ceea ce cred”, doar pentru a primi un răspuns similar:


        wordpresscom8989.wordpress.com is no longer available.

        The authors have deleted this site.”

        Încântat de cunoștință, d-le Antonesei! Spuneți că nu știați, că eu sunt primul căruia i se întâmplă asta!

        Apreciat de 1 persoană

      • Păi, tocami v-am scris că liviuantonesei etc nu mai există. A fost blogul meu, atacat, după care l-am lansat pe acesta…

        Apreciază

      • A.D. zice:

        Dau clic pe „Liviu Antonesei”, chiar din răspunsul pe care mi l-ați adresat (incredibile de prompt!), primesc acest răspuns:


        liviuantonesei.wordpress.com doesn’t exist

        The address liviuantonesei.wordpress.com cannot be registered. Sorry, that site is reserved! But you can sign up and choose another one.

        Vă rog să îmi oferiți un link funcțional la rubrica „Ceea ce cred”, de pe pagina dvs.

        Mulțumesc.

        Apreciat de 1 persoană

      • A, chiar nu mai înțeleg nimic! E prima dtă cînd aud de așa ceva! Cum nu sînt stăpînul acestei plartfotme, ci doar utilizator, nu știu ce aș putea eu face. Mai ales că nici pagina asta numi-am făcut-o singur, neavînd abilitpțile necesare…

        Apreciază

      • A.D. zice:

        De acord – nici eu nu mă pricep la informatică.

        Aveți următoarele linkuri pe această pagină (sus):

        Ceea ce cred
        Foaie pentru minte, inimă şi literatură
        Literele mele
        Vorbe în cyberspaţiu

        ABSOLUT NICIUNA NU FUNCȚIONEAZĂ – decât pentru a-mi spune că pagina nu (mai) există (așa cum repetat v-am reprodus mai sus)!.

        Idem și link-ul activ „Liviu Antonesei”, lângă fotografia care vă însoțește răspunsurile pe care mi le-ați adresat azi. O fi o mișculație a „proprietarilor”.

        Mulțumesc, nu vă mai deranjez. Mă mulțumesc cu pagina „Lili Crăciun”. – e destul de criticat și acolo.

        P.S.

        Presa Liberă a anunțat azi la radio (pare-se nu prima dată) operațiunea „Helicopter Money”. Sperasem, absurd, să vă aflu părerea (de la rubrica „Ceea ce cred”)

        Apreciat de 1 persoană

      • Da, dar tot nu înțeleg. Cît privește rubricile, din păcate am uitat de ele aproape imediat ce le-am conceput. Cam toate textele sînt la „fără categorie”. Dar nu am comentat subiectul helicopterizat…

        Apreciază

  3. Maria Liciu zice:

    Fericiti ca am reusit!!! Multumim ptr raspandire. „REGAL” …este un semnal ca autoarea invata limba spaniola(regalo-cadou)!

    Apreciat de 2 persoane

  4. Larsen Elena zice:

    Mi-am permis sa semnalez si eu cartea fostilor si actualilor elevi, unii sriitori , critici , jurnalisti . Acum mai ramane s-o si gasesc !
    Ca s-o felicit pe distinsa autoare in cunostinta de cauza !

    Apreciat de 2 persoane

  5. Adela Tuhut zice:

    Mesaj pentru A.D ! Ai dreptate, meniurile din partea de sus a paginii nu mai sunt active dar, daca vrei intradevar… poti ! Incearca sa navighezi putin inainte sa faci afirmatii ! Clic pe cartea lui Michelangelo si scrol down se vor deschide meniuri in dreapta unde vei putea gasi o „gramada „de criticat inclusiv „ceea ce cred , foaie pentru…. etc „! Imi cer scuze proprietarului de blog da m- au mancat degetelele !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

