Robert Redford în The Discovery/ Descoperirea, USA, 2017


Un film în care întrebările sînt mai importante decît răspunsurile, iar întrebările sînt la fel de vechi decît omul. Cu toate acestea filmul e extrem de interesant… Mulțumesc Dnei Mihaela Grancea pentru semnalare.

Regia: Charlie McDowell, Scenariul; Charlie McDowell & Justin Lader. Cu: Robert Redford, Mery Steenburgen, Brian McCarthy…

http://filmehd.net/the-discovery-2017-filme-online.html

discovery

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Robert Redford în The Discovery/ Descoperirea, USA, 2017

  1. Mihaela Grancea zice:

    S-au scris multe despre moartea aparenta. Am si eu un articol introductiv…Ars Moriendi. Filme sunt.o groaza. Dar, aici este prezentata cea mai satisfacatoare teorie….

    Apreciat de 1 persoană

  2. Larsen Elena zice:

    Exceptional film, dupa intelegerea si gustul meu , fara pretentii de savantlac ca n-am . Mi-a placut . Nu sunt dintre babele cu paranormale , dar si ca ipoteza stiintifica artistic valorificata, merge . Ca doar n-o sa am eu acu trufia sa zic de dialoguri cam taraganate si suspans cu furat cadavre , fiindca si astea merg.
    Calde multumiri, cat sa alunge primavara asta tomnateca ! Domnule Profesor, chiar sunteti mare ….si pt semnalare ! Cu tot cu rima !

    Apreciat de 1 persoană

  3. Mulțămim! I-am văzut treilerul pe Netflix dar n-am apucat pînă acum să-l văd.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

